Žiedininkai baigė sezoną Pereiti į pagrindinį turinį

Žiedininkai baigė sezoną

2007-10-03 00:00

Savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje automobilių žiedinių lenktynių meistrai surengė šiųmečio sezono pabaigtuves, kurias tradiciškai vainikavo 4 valandų trukmės išbandymas.

Savaitgalį Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje automobilių žiedinių lenktynių meistrai surengė šiųmečio sezono pabaigtuves, kurias tradiciškai vainikavo 4 valandų trukmės išbandymas.

Pasibaigus Lietuvos ir Baltijos šalių automobilių žiedinių lenktynių čempionato penktajam etapui, dvi dienas trukusias įnirtingas kovas užbaigė 4 valandų lenktynės. Jose dėl spaudos namų „ARX-Baltica“ įsteigto trofėjaus susirungė rekordinis skaičius dalyvių – prie starto linijos išsirikiavo 24 automobiliai.

Kaip daugelis ir tikėjosi, lenktynių pradžioje važiavimo tempą pradėjo diktuoti „Adampolis Racing Team“ ekipos „AGM Kit Car“ bolidas, prie kurio vairo sėdėjo Ramūnas Čapkauskas, o jį keitė Vidas Čebatavičius. Lyderių tandemui įkandin be perstojo sekė „Eurospynų“ komandos „BMW M3 GTR“ automobilis, pusę lenktynių atsilikęs minimaliu skirtumu, o galiausiai išsiveržęs į priekį.

Lyderių kaita įvyko maždaug lenktynių viduryje, kai prie antroje vietoje važiavusio „BMW M3 GTR“ vairo sėdėjusį Andrių Pikelį pakeitė daugiau patirties turintis profesionalus lenktynininkas Robertas Kupčikas. Jis netrukus įveikė greičiausią lenktynių ratą, apvažiuodamas „Nemuno žiedą“ per 1 min. 19,751 sek. Roberto mestą pirštinę pakėlė iš paskos važiavęs R.Čapkauskas. Nusprendęs įrodyti, kad važiuoja turėdamas didelę greičio atsargą, Ramūnas vieną ratą apskriejo daugiau nei puse sekundės greičiau nei R.Kupčikas.

Deja, netrukus po to, „Adampolio“ komandą užklupo techninės problemos – dėl neaiškių priežasčių prakiuro bolido aušinimo radiatorius, todėl sportininkai privalėjo nuolat kontroliuoti iki kritinės ribos pakilusią variklio temperatūrą.

Gedimų bei avarijų neišvengė ir kiti lenktynininkai. Bene rimčiausią avariją patyrė „Ataka Racing“ sportininkas Rokas Knyva, kurio vairuojama „Honda Civic Type-R“ apvirto. Laimei, lenktynininkas nenukentėjo ir užsukęs į varžybų sekretoriatą juokavo prašydamas kompensacijos už nesėkmingas lenktynes.

Praėjus lygiai keturioms valandoms nuo starto didžiausiu džiaugsmu tryško „Eurospynų“ komandos nariai, kurie, tapę lenktynių lyderiais, pozicijų neužleido iki pat varžybų pabaigos. „ARX-Baltica“ taure džiaugęsi A.Pikelis ir R.Kupčikas iš viso nuvažiavo 159 „Nemuno žiedo“ trasos ratus ir įveikė 532,65 km ilgio distanciją. Antri, atsilikę 4 ratais, finišavo „Adampolis Racing Team“ sportininkai, o aukštą trečiąją vietą iškovojo „Rimo“ ekipa – Rimgaudas Statnickas ir Saulius Vitkauskas su „Honda Civic“. Nuo antrųjų prizininkų šis duetas atsiliko vos vienu ratu.

Lenktynes stebėjęs Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) prezidentas Romas Austinskas varžybų organizacijoje įžvelgė taisytinų momentų. Pavyzdžiui, sugedus vienam iš bolidų, techninės pagalbos sunkvežimis išrieda į trasą nelydimas jokio kito saugos ar teisėjų automobilio.

„Kaip Lietuvos automobilių sporto federacijos vadovas negaliu džiaugtis žiedinių lenktynių situacija Lietuvoje. Pagrindinė problema – mažas dalyvių skaičius. Tačiau tikimės, kad naujos sudėties LASF žiedinių lenktynių komiteto pradėti darbai ateinančiais metais duos pastebimų rezultatų. Nemažai vilčių dedame ne tik į gretimų šalių sportininkų pritraukimą, bet ir į naujos nacionalinės klasės patrauklumą mažesnio biudžeto ribojamiems sportininkams“, – apibendrindamas dabartinę žiedinių lenktynių situaciją ir jau pasibaigusį šiųmetį jų sezoną kalbėjo R.Austinskas.

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų