Širdį tirpdantis gerumas: rado būdą, kaip nepažįstamąją išvaduoti iš vandens spąstų | kl.lt

ŠIRDĮ TIRPDANTIS GERUMAS: RADO BŪDĄ, KAIP NEPAŽĮSTAMĄJĄ IŠVADUOTI IŠ VANDENS SPĄSTŲ

  • 2

Socialiniame tinkle „Facebook“ ėmė plisti vaizdo įrašas, kuriame įmonės darbuotojai ištiesia pagalbos ranką vyresnio amžiaus nepažįstamai moteriai ir padeda sėkmingai pasiekti automobilį. Toks elgesys, gyrė internautai, išties yra vertas pagarbos.

Filmuotoje medžiagoje matyti ant šaligatvio stovinti moteris, žvelgianti į šiek tiek atokiau pastatytą savo automobilį, kurį pasiekti kliudo aikštelėje tikėtina po liūties prisikaupęs didelis kiekis lietaus vandens. Tačiau taip stoviniuoti ilgai jai neteko – šalia gretimo namo sustojęs sunkiasvoris automobilis tapo išsigelbėjimu ir galimybe nesušlapus atsidurti savo transporto priemonėje.

Sunkiasvoris automobilis privažiavo arčiau moters, o iš jo išlipęs įmonės darbuotojas padėjo užlipti jai ant vadinamojo prekių lifto ir pereiti juo link savo mašinos. Įraše girdėti moters ištariamas „ačiū“ jos bėdoje nepalikusiems geradariams.

 

Šiuo vaizdo įrašu imta dalytis socialiniame tinkle „Facebook“. Toks pamatyto gerumo pliupsnis nepaliko abejingų – nepagailėta gerų žodžių ir pabrėžta, kad toks gestas vertas pagarbos. „Nuostabu, puikus vairuotojas ir jo kolega“, „Šaunuoliai vyrukai“, – rašė didžioji dalis komentatorių. Tačiau kai kuriems kilo retorinis klausimas: „Malačiai vyrukai, tik kažin kaip vadovai, – ar pagirs? “.

Susisiekus su bendrovės „BidFood“ generaliniu direktoriumi Ramūnu Makutėnu, kuris minėtu vaizdo įrašu taip pat pasidalijo ir asmeninėje „Facebook“ paskyroje, paaiškėjo, kad užfiksuotas kilnus įvykis buvo atsiųstas įmonės administracijai. Kas jį nufilmavo, nežinoma. Matomas geraširdiškas poelgis praėjusią savaitę fiksuotas Vilniuje. „Mūsų darbuotojai, pristatydami prekes pamatė, kad vyresnio amžiaus moteris susiduria su problema patenkant į savo automobilį ir sugalvojo tokią pagalbą. Prie mūsų sunkiasvorės transporto priemonės yra pritvirtintas vadinamasis prekių liftas, kuris prireikus nusileidžia, pavyzdžiui, prie rampos, bet galima panaudoti ir tokiam poelgiui kaip šis“, – šyptelėjo pašnekovas.

Pasak jo, tokio pobūdžio gestai įmonėje skatinami, dažnai kalbamasi su vairuotojais. „Mūsų produktas yra ne tik tas, kurį vežame klientams, bet ir darbuotojai – visas komplektas. Gražiai elgtis reikia ne tik su klientais, bet ir su kiekvienu gatvėje sutiktu žmogumi. Aišku, už kiekvieną darbuotoją garantuoti negalime, bet stengiamės, kad jie būtų tokie, kaip užfiksuota vaizdo įraše“, – kalbėjo R. Makutėnas.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

Žmogus ne produktas

Mūsų PRODUKTAS yra ne tik tas, kurį vežame klientams, bet ir DARBUOTOJAI – visas komplektas. Hmmmmm...

STEPAS

Gyvenimo kredo - Jokių problemų tik sprendimo būdai. padėti nesunku kada žinai kaip. Ačiū.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS