Nauji sostinės troleibusai važiuos ir be kontaktinio tinklo | kl.lt

NAUJI SOSTINĖS TROLEIBUSAI VAŽIUOS IR BE KONTAKTINIO TINKLO

  • 7

Tęsdamas ambicingą viešojo transporto atnaujinimą, Vilnius troleibusų parką papildys net 159 naujais troleibusais, pakeisiančiais visus seniausius miesto troleibusus, kurių amžiaus vidurkis siekia 22 metus.

Miesto Tarybai pritarus, „Vilniaus viešasis transportas“ įsigis autonominės ridos transporto priemonių, kurios leis užtikrinti racionalesnį viešojo transporto judėjimą. Į gatves nauji troleibusai išvažiuos jau kitąmet – 2023-iaisiais.

„Viešasis transportas turi tapti pirmuoju pasirinkimu kelionėms mieste, kai keliauti pėsčiomis yra per toli. Praėjusiais metais vilniečiai viešąjį transportą įvertino net 8,06 balų ir tai buvo geriausias įvertinimas istorijoje. Įsigijus 159 naujus troleibusus nebeliks visų senųjų troleibusų, o tai neabejotinai dar pagerins miesto kelionių kokybę ir pritrauks daugiau keleivių į viešąjį transportą.  Na, o autonominė rida suteikia galimybę pasiūlyti naujų, patogesnių maršrutų, tuo pačiu saugant aplinką“, – sakė Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas.

Nutarta pirkti tokius troleibusus, kurie dalį maršruto gali nuvažiuoti nenaudodami kontaktinio tinklo – įkrauta baterija leidžia įveikti iki 30 kilometrų, o baterijos įsikraus važiuojant kontaktiniu tinklu. Kelionės pagreitėtų beveik 7 procentais.

S. Žiūros nuotr.

Autonominės ridos privalumai padeda sklandžiai įveikti kelyje pasitaikančias kliūtis, o prireikus, ir aplenkti jas gatvėmis, kuriose nėra kontaktinio tinklo, nestabdant sklandžių ir greitų kelionių po miestą.

Pasinaudojus naujų troleibusų galimybe dalį maršruto įveikti nenaudojant kontaktinio tinklo, atsiranda galimybė ne tik pratęsti maršrutus, bet ir besidubliuojančiuose maršrutuose dyzelinius autobusus pakeisti troleibusais, dėl ko nauji troleibusai per metus galėtų įveikti apie 750 tūkst. kilometrų didesnį atstumą nei iki šiol.

Sostinės troleibusų parkas jaunėja – per pastaruosius penkerius metus į sostinės gatves išriedėjo 41 naujas troleibusas. Per metus jie sostinės gatvėmis įveikia apie 11 mln. kilometrų.

„Vilniaus viešasis transportas“ skelbs tarptautinį viešąjį konkursą ir kreipsis į visus didžiausius troleibusų gamintojus. Siekiama įsigyti keleivių lūkesčius labiausiai atitinkančias transporto priemones ir pritraukti į Vilnių užsienio įmonių.

Pirmieji 50 tokio tipo troleibusų bus perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros skirtų 10 mln. eurų.

GALERIJA

  • Nauji sostinės troleibusai važiuos ir be kontaktinio tinklo
  • Nauji sostinės troleibusai važiuos ir be kontaktinio tinklo
S. Žiūros nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (7)

Vairas

Be kontaktinio tinklo tai gal ir gerai,bet ar galės važiuoti be vairuotojo? Žinoma tai yra 'darbo salygu gerinimas' , bet kaip vairuotojui jaustis gerai darbe kai trūksta pinigu tiesiog gyventi?

man idomu

kaip ten tie vairuotojai jauciasi kur algu nekelia ir vis piketuoja, o cia vat ir kad nori nauji auto atsiranda kaip grybai po lietaus...:D....megsta ziuriu vilnieciai vergu ieskoti.

To to Gabus

O kas tu esi be kaimo ir agro zmoniu, kurie tave maitina? Nereik pamirsti savo saknu,visi mes is kaimo
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS