Vilniuje keičiasi Reklaminių įrenginių įrengimo ir naudojimo viešų konkursų tvarka | kl.lt

VILNIUJE KEIČIASI REKLAMINIŲ ĮRENGINIŲ ĮRENGIMO IR NAUDOJIMO VIEŠŲ KONKURSŲ TVARKA

  • 0

Vilniaus miesto Taryba pritarė naujiems Reklaminių įrenginių įrengimo ir naudojimo viešų konkursų nuostatams. 

„Nuo šiol sostinėje bus sudarytos vienodos sąlygos visiems reklamos rinkos žaidėjams dalyvauti reklaminių įrenginių konkurse. Šie pokyčiai inicijuojami pasikeitus Bendrajam planui bei nustačius, kad didieji reklamos rinkos žaidėjai stendais naudojasi neteisėtai. Tarybos sprendimas leis mažinti biurokratiją ir surinkti daugiau pajamų į sostinės biudžetą“ – kalbėjo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

Kaip skelbia savivaldybė, pasikeitusi tvarka supaprastins reklaminių stendų, ir kitų plokštumų įrengimą.

 

S. Žiūros nuotr.

„Šios procedūros užtrukdavo iki pusės metų. Dabar Savivaldybė pateikia vietas su jau parengtais reklaminių įrenginių projektais, suderintais su visais Savivaldybės padaliniais, todėl jokių papildomų projektų derinimų nereikia. Tai leis konkursų laimėtojams sutaupyti lėšų ir laiko“, – aiškino Vilniaus miesto savivaldybės Licencijavimo ir leidimų skyriaus vedėjas Julius Morkūnas.

Įmonėms, pagal pateiktą projektą, tereikės pasigaminti reklaminius įrenginius ir juos įrengus naudoti reklamai. Tik 5 didelio formato reklaminiams stendams reikės gauti statybą leidžiantį dokumentą. „Tokios sąlygos tikrai paprastesnės ir palankesnės verslui“, – pažymėjo J. Morkūnas.

Nuostatuose nekeliami kvalifikacijos reikalavimai konkursų dalyviams, todėl dabar reklaminių įrenginių konkursai atviresni, o juose galės dalyvauti visi – ir vykdantys reklamos verslą, ir dar nesantys šios rinkos dalyviais, rašoma pranešime.

Reklaminių įrenginių įrengimo ir naudojimo Vilniaus mieste vieši konkursai bus skelbiami kitų metų pradžioje. Konkursams bus pateiktos 235 reklaminių įrenginių įrengimo vietos: 140 mažo formato, 80 vidutinio formato ir 5 didelio formato stendų vietos, taip pat 10 reklaminių plokštumų ant viadukų. Įmonės galės dalyvauti konkurse ir dėl vienos ar kelių konkrečių vietų.

Konkurse mažo formato reklaminių įrenginių vietos bus suskirstytos grupėmis po 35. Konkursų vertinimo kriterijus – didžiausias konkurso dalyvio pasiūlytas vietinės rinkliavos dydis už leidimo išdavimą įrengti  1 kv. m išorinės reklamos ploto vieniems metams. Konkursų laimėtojai turės teisę skleisti reklamą 5 metus su dar 5 metų pratęsimo galimybe.

Pagal iki šiol vykusius viešus konkursus už leidimą įrengti 1 kv. m reklamos ploto vieniems metams ir juo naudotis įmonės mokėjo 106 Eur, kai skleidžiama statiško vaizdo reklama, ir 159 Eur, kai skleidžiama kintamo vaizdo reklama.

GALERIJA

  • Vilniuje keičiasi Reklaminių įrenginių įrengimo ir naudojimo viešų konkursų tvarka
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS