Viešajame transporte – vėl šuoliai su kliūtimis

Viešajame transporte – vėl šuoliai su kliūtimis

2013-01-03 23:59
Viešajame transporte – vėl šuoliai su kliūtimis
Viešajame transporte – vėl šuoliai su kliūtimis / Margaritos Vorobjovaitės nuotr.

Keleivių ir vėl patiriami nepatogumai dėl stringančios viešojo transporto e. bilieto sistemos, dar kartą pratęstas popierinių bilietų galiojimas, grandiozinės maršrutų pertvarkos – ramybės Vilniaus viešojo transporto srityje net ir 2013-ųjų pradžioje negalima tikėtis.

Vėl strigo sistema

Trečiadienio rytas Vilniuje prasidėjo viešojo transporto e. bilieto sistemos nesklandumais – dalyje sostinės kioskų nebuvo galima įsigyti e. bilieto.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis "Viilniaus dienai" tvirtino, kad sistema buvo sustabdyta dėl e. bilieto sistemos saugumo parametrų atnaujinimo.

"Informacija atnaujinta per vieną valandą, tuo metu kontrolės pareigūnai taip pat nevykdė keleivių kontrolės, – sakė A.Šešelgis. – Taip pat primename, kad viešojo transporto bilietų visada galima įsigyti iš vairuotojo, be to, spaudos kioskuose ir toliau prekiaujama vienkartiniais popieriniais bilietais", – sakė savivaldybės atstovas.

Mažins maršrutų išlaidas

"Vilniaus viešasis transportas" 2013 m. užsimojo sumažinti išlaidas miesto maršrutų plane. Taip esą tikimasi kasmet sutaupyti beveik 10 mln. litų. Įmonės "Vilniaus viešasis transportas" pranešime teigiama, kad planuojama optimizuoti autobusų ir troleibusų vairuotojų darbą, įsigyti mažesnių transporto priemonių, dalį autobusų statyti Antrajame troleibusų parke Justiniškių gatvėje.

"Vien sujungę du viešojo transporto parkus, autobusų ir troleibusų, į vieną ir įgyvendinę pirmąjį bendrovės valdymo optimizavimo etapą, jau dabar esame sutaupę apie 3,5 mln. litų. Papildomai sumažindami miesto maršrutų išlaidas ir kasmet sutaupydami beveik po 10 mln. litų, planuojame atnaujinti parką ir taip pagerinti teikiamų paslaugų kokybę", – pranešime cituojamas įmonės "Vilniaus viešasis transportas" generalinis direktorius Gintaras Nakutis.

Išlaidos taip pat bus mažinamos dyzelinius degalus naudojančius autobusus pakeičiant naujais dujiniais autobusais, taip tikimasi sutaupyti apie 4 mln. litų kasmet. Mažinant kai kurių maršrutų transporto priemonių skaičių ketinama sutaupyti 2,1 mln. litų per metus. Bendrovės tikinimu, reisų bus mažinama tuo metu, kai keleivių būna mažai.

Pertvarkos masto nedetalizuoja

Patvirtinti, ar "Vilniaus dienos" skelbiami viešojo transporto pertvarkos duomenys dar keisis radikaliai, savivaldybės atstovas kol kas negalėjo. Jis taip pat negalėjo pakomentuoti, nuo kada ir kaip bus sprendžiamos gyventojams kilsiančios problemos.

A.Šešelgio teigimu, Vilniaus miesto savivaldybė kol kas nėra priėmusi jokių galutinių sprendimų dėl viešojo transporto maršrutų naikinimo, šiuo metu esą papildomai peržiūrimi srautai, tikslinami duomenys.

"Kai bus priimti galutiniai sprendimai, informuosime viešai. Be to, planuojame, kad nuo liepos 1 d. mikroautobusai bus prijungti prie bendros bilietų sistemos, taigi viešojo transporto keleiviai galės važinėti mikroautobusais besinaudodami vilniečio kortele", – komentavo A.Šešelgis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų