Vartotojų teisių apsaugos tarnybos specialistų teigimu, keleivių patirta žala dėl paleistos, bet sklandžiai neveikusios viešojo transporto e. bilieto sistemos turi būti kompensuota.
Vilniaus miesto savivaldybei pakeitus viešojo transporto bilietų rūšis, keleiviai nuo trečiadienio iki savaitgalio tik kai kur galėjo įsigyti Vilniečio korteles ar e. bilietais pasipildyti senojo tipo e. korteles. Daug kur nebuvo iki rugpjūčio 15 d. turėjusių iš prekybos dingti popierinių bilietų, kuriais prekiauti visgi leista, kol nesklandumai bus išspręsti.
Dėl to daug sostinės gyventojų patiria nuostolių, nes jiems tenka iš vairuotojų įsigyti bilietų, kurie yra kur kas brangesni, palyginti su bet kuriais kitais – su nuolaidomis ar be jų.
Ar viešojo transporto keleiviai gali skųstis dėl patirtų nuostolių? Į ką kreiptis ir ką pateikti norint juos įrodyti?
Vartotojų teisių apsaugos tarnybos atsakyme "Vilniaus dienai" nurodoma, kad vartotojai, patyrę turtinę žalą dėl įdiegtos naujos viešojo transporto bilietų sistemos, tiek individualiai, tiek kolektyviai su rašytine pretenzija turi teisę kreiptis į vežėją, tai yra į uždarąją akcinę bendrovę "Vilniaus viešasis transportas".
Ši, vadovaudamasi Kelių transporto kodekso 56 straipsniu, atsakymą į pretenziją turi pateikti ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo pretenzijos gavimo dienos.
Gavę bendrovės "Vilniaus viešasis transportas" atsakymą į pretenziją, kuris jų netenkina, vartotojai turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą – užpildyti prašymo formą, esančią Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje www.vvtat.lt.
Tarnyba pabrėžia, kad turtinę žalą vartotojai turi pagrįsti įrodymais, pavyzdžiui, pateikdami iš vairuotojo įsigytų brangesnių vienkartinių viešojo transporto bilietų kopijas.
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nuomone, už vartotojų patirtus nepatogumus dėl įdiegtos naujos viešojo transporto bilietų sistemos atsakingas yra vežėjas, tai yra "Vilniaus viešasis transportas".
Naujausi komentarai