-
Kaunietis širsta dėl „Omnivos“ teikiamų paslaugų kokybės: siuntą iš paštomato teko traukti jėga 15
Kaip portalo kauno.diena.lt žurnalistams pasakojo vyras, siuntą jo žmona atsiėmė šeštadienį Ringauduose esančiame paštomate.
Traukė žmona ir ji vos išlupo, atėjo visa sutrikusi ir pikta, nes nebuvo aišku, ar prekė viduje yra sveika.
„Siunta buvo įgrūsta į mažesnį langelį, nei turėtų būti. Į „Omnivą“ dar nesikreipėme, bet planuoju šiandien“, – situaciją komentavo Tomas.
Paklaustas, kokia pirma mintis šovė į galvą pamačius sudarkytą siuntą, vyras pasakojo: „Traukė žmona ir ji vos išlupo, atėjo visa sutrikusi ir pikta, nes nebuvo aišku, ar prekė viduje yra sveika. Kai pamatai taip sulankstytą dėžę, negali būti tikras, ar prekėms viskas gerai“.
Laimė, nors siuntos dėžė buvo akivaizdžiai pažeista, tačiau dėžėje buvusi prekė išvaizdos neprarado.
Skaitytojo nuotr.
Tomas tikino, kad šis įvykis sumenkino pasitikėjimą „Omnivos“ teikiamomis paslaugomis. „Jei tik yra galimybė ir šiaip renkamės ne „Omnivos“ paslaugas, ne tik dėl šio įvykio“, – kalbėjo pašnekovas.
Tomas „Omnivai“ turi priekaištų ne tik dėl kurjerių sprendimo dėti siuntas į per mažus paštomatų langelius. Vyrą piktina ir iš kurjerių gaunamos žinutės, kuriomis kviečiama nurodytu laiku, prie nurodyto paštomato atsiimti jam skirtą siuntą. „Tradicinis SMS siuntinėjimas ir siūlinėjimas atsiimti prekes iš jų kurjerio autobusiuko“, – pridūrė vyras.
Kai kurios el. parduotuvės turi skirtingų matmenų įpakavimų, kurie sunkiai telpa net į didžiausią „Omnivos“ skyrelį.
Dėl susiklosčiusios situacijos portalo kauno.diena.lt žurnalistai kreipėsi į „Omnivą“.
„Iš nuotraukoje matomo vaizdo galime tik daryti prielaidą, jog siunta neatitinka „Omnivos“ skyrelio dydžio. Svarbu pabrėžti, jog norint pateikti tikslią informaciją, būtina žinoti konkrečios siuntos numerį, todėl klientus visuomet raginame susisiekti asmeniškai su „Omnivos“ klientų aptarnavimo komanda“, – situaciją komentavo „Omniva LT“ prekės ženklo ir komunikacijos vadovė Milda Jankauskytė.
Skaitytojo nuotr.
„Kai kurios el. parduotuvės turi skirtingų matmenų įpakavimų, kurie sunkiai telpa net į didžiausią „Omnivos“ skyrelį. Kiekvieną kartą kurjeriams tenka spręsti – talpinti siuntą į paštomatą ar grąžinti ją siuntėjui, tad kartais susiduriame su žmogiškos klaidos faktoriumi“, – tvirtino M. Jankauskytė.
Jeigu po kurjerio budėjimo paštomate atsiranda vietos, kurjeris visuomet jį užpildo įdėdamas tas siuntas, kurių gavėjai neatėjo atsiimti.
Pasak įmonės atstovės, paštomatas yra pritaikytas tokio dydžio siuntoms, kokios yra nurodytos „Omnivos“ internetinėje svetainėje čia. „Kitu atveju, įdėjus per mažą ar per didelę siuntą, galimi nesklandumai“, – teigė M. Jankauskytė.
„Visų pirma, labai gaila, kad klientui teko susidurti su tokia situacija. Nuolat kalbamės su komandos nariais primindami, kaip elgtis su netinkamo dydžio siuntomis. Dėl iškilusių nesklandumų kviečiame kreiptis „Facebook“ asmenine žinute arba „Omnivos“ internetinėje svetainėje pateikti užklausos formą „Susisiekite su mumis“ skiltyje. Taip pat, visuomet kviečiame bet kokia savo patirtimi pasidalinti atsiliepimuose – tai padeda mums identifikuoti ir spręsti problemas“, – tikino įmonės atstovė.
-
Pasibaisėjo, kad „Omniva“ darbuotojai mėto siuntas: štai kodėl žmones pasiekia sugadinti daiktai! 11Pasibaisėjo, kad „Omniva“ darbuotojai mėto siuntas: štai kodėl žmones pasiekia sugadinti daiktai! 11
Nufilmavo „skraidančias“ siuntas
Su portalo redakcija vaizdo įrašu pasidalijęs Donatas pasakojo jame matomą veiksmą užfiksavęs balandžio 10 dieną prieš vidurdienį. „Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą“, – pasakojo pašnekovas.
Filmuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kai prieš įdėdami siuntas į „Omniva“ paštomatą, esantį Vilniuje, Vydūno gatvėje, darbuotojai vienas kitam jas meta. Pirmasis metimas – sėkmingas, o antrojo metu metamos siuntos pagauti nepavyksta – ji nukrenta tiesiai ant asfalto. Tiesa, darbuotojas ilgai nelaukdamas pakelia ir įdeda ją į terminalo dėžutę bei prieina gaudyti trečios siuntos – laimė, šį kartą ji atsiduria jo rankose.
Visai atsitiktinai pamatęs sugalvojau nufilmuoti ir lyg tyčia pataikiau, kad užfiksuočiau siuntos nukritimą.
„Siuntos tiesiog skrenda, skubėkite greičiau pasiimti“, – reziumuodamas vaizdo įraše matomą veiksmą asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje rašė Donatas. Vieni komentatoriai stojo į minėtos bendrovės darbuotojų pusę sakydami, kad nereikia kibti – dirbama laikantis atstumo. Tačiau kiti sakė radę atsakymą, kodėl žmones pasiekia tiek sugadintų prekių.
Kaltę pripažino
Vertindama užfiksuotą situaciją „Omniva LT“ komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė pripažino – toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
„Atsiprašome dėl tokio darbuotojų elgesio. Klientus, kuriuos pasiekia apgadintos siuntos, kviečiame kreiptis dėl nuostolių atlyginimo. Į vaizdo įraše užfiksuotą situaciją sureaguota nedelsiant, kad neatsakingas darbas būtų sustabdytas. Už tokius nusižengimus darbuotojams rašomas tarnybinis pranešimas, o nusižengus pakartotinai, atleidžiama iš pareigų“, – sakė bendrovės atstovė.
Toks siuntų perdavimo būdas – nederamas ir neetiškas bei pažeidžia siuntų pristatymo taisykles.
Paklausta, kokiu principu karantino metu turi vykti siuntų pristatymas, pašnekovė akcentavo, kad tiek karantino metu, tiek įprastomis sąlygomis, pagrindiniai siuntų pristatymo principai kurjeriams esą nesikeičia – su visomis siuntomis reikalaujama elgtis atsakingai jas gabenant kiek įmanoma saugiau – nemėtant, atsargiai pakraunant į automobilį ir paštomatą bei važiuojant griežtai laikantis Kelių eismo taisyklių (KET) ir stengiantis išvengti bet kokios situacijos, kuri galėtų pakenkti kokybiškam siuntų pristatymui.
Kas atlygina nuostolius?
Tačiau nutikus priešingai nei numatyta aprašytame idealiame „scenarijuje“, atsakydama į klausimą, kas atlygina žalą, jei daiktai siuntoje klientus pasiekia apgadinti, M. Jankauskytė teigė, kad kiekviena siuntos pažeidimo situacija yra analizuojama individualiai.
Pasak jos, jeigu siunta buvo supakuota laikantis taisyklių ir siuntos turinys buvo apgadintas dėl „Omniva LT“ darbuotojų kaltės, klientams yra išmokamos kompensacijos. Tokiu atveju prašoma susisiekti su bendrovės klientų aptarnavimo centru nurodant situaciją ir visą reikiamą informaciją formoje: https://www.omniva.lt/kontaktu_forma.
M. Jankauskytės teigimu, vaizdo įraše užfiksuotas atvejis esą yra pirmasis dėl nederamo darbuotojų darbo gautas nusiskundimas per pastaruosius kelis mėnesius. „Per kovo mėnesį pristatėme daugiau nei 1 mln. siuntų. Dėl apgadintų siuntų gautų pretenzijų skaičius yra mažesnis nei 0,02 proc. visų pristatytų siuntų. Tad apgadintų siuntų kiekis yra nedidelis. Maždaug pusė dėl apgadintos siuntos gautų pretenzijų buvo išspręstos klientui kompensuojant patirtus nuostolius“, – tikino pašnekovė.
Gavo „nematomą“ siuntą
Primename, kad tai – ne vienintelio pobūdžio nusiskundimas, kuriame garsiai eskaluojamas „Omniva LT“ vardas. Praėjusių metų gruodį, į paštomatą pasiimti siuntos atėjusi moteris liko it musę kandusi – atidariusi paskirtą dėžutę terminale jos viduje siuntos nerado visai. „Žinutę apie gautą siuntą gavau gruodžio 8 dieną maždaug per pietus, bet buvau išvykusi į Šiaulius, todėl nuėjau jos pasiimti trečiadienio rytą. Suvedžiau kodą ir atsidarė durelės, pasižiūriu – tuščia, siuntos nėra“, – apie nutikusį atvejį tąkart pasakojo joniškietė Vaida.
Moteris atvira – paštomato dėžutėje neradus siuntos, kurią užsisakė iš Kinijos, ją ištiko šokas, tačiau joniškietė nepasimetė – suskubo skambinti „Omniva LT“ atstovams. „Pasakiau: atidariau dureles ir neradau siuntos, kaip taip gali būti? Jie užsirašė mano siuntos duomenis ir padavė, kad kažkas patikrintų, kur siunta. Jie sakė, kad savo siuntą aš pasiėmiau 8.10 val., nors nuėjau ir paštomato dėžutę atidariau 9.10 val. „Omnivos“ atstovai teigė, kad yra viskas užfiksuota, o vėliau manęs atsiprašė, nes esą sumaišė mano siuntos numerio skaičius su kitos klientės. Tačiau jų atsiprašymas man nieko nereiškia, man reikia siuntos, kurios negavau“, – atviravo ji.
Paklausta, ar viskas tik žodiniu atsiprašymu ir baigėsi, Vaida teigė, kad „Omniva LT“ atstovai pažadėjo ieškoti jai priklausančios siuntos, atsukti vaizdo stebėjimo kamerų įrašus ir per tris darbo dienas pateikti atsakymą. Jei rasti nepavyks, pasak moters, pažadėta kreiptis į siuntėją Kinijoje ir informuoti jį, kad siunta Lietuvos taip ir nepasiekė.
Įmonės nuotr.
„Gavau nematomą prekę. Suprantu, kad artėja šventės, karantinas, bet, kad taip dingtų siuntos... Mano nuostolis – nedidelis – apie septyni eurai, bet siuntos gaila. Įdomu, kur dingo siunta – ar kažkas ją paėmė. Negi kurjeris pasiėmė sau ir ten dirba vagys?" – svarstė joniškietė ir pridūrė, kad toks dingusios siuntos atvejis jai – pirmasis per visą laiką, kai naudojasi „Omniva LT“ paštomatų paslaugomis.
Dėl šio atvejo „Kauno dienos“ žurnalistai praėjusių metų prieššventiniu laikotarpiu taip pat kreipėsi į „Omniva LT“ atstovus, kad išsiaiškintų, kodėl į paštomatą siuntos atėjusi pasiimti Vaida dėžutės viduje rado tik tuščią ertmę. Kaip aiškino bendrovės Operacijų departamento direktorė Giedrė Vaitekūnaitė, aptarnavimo centras informaciją apie šį atvejį gavo dar gruodžio 9 dienos rytą.
„Pokalbio metu su kliente mūsų vadybininkė ją informavo, kad įvyko klaida, ir kurjeris siuntą įdėjo ne į tą skyrelį. Stengiamės kiekvieną susidariusią situaciją išspręsti kaip galima greičiau, tačiau dėl smarkiai išaugusio siuntų skaičiaus siuntos paieška neretai užtrunka iki penkių dienų. Šiuo atveju tai užtruko trumpiau. Mano žiniomis, šis atvejis jau išspręstas ir siunta yra pakeliui pas klientę", – gruodį sakė „Omniva LT“ atstovė.