Vilnių ir Uteną jungianti „betonkė“ skaičiuoja paskutines dienas? | kl.lt

VILNIŲ IR UTENĄ JUNGIANTI „BETONKĖ“ SKAIČIUOJA PASKUTINES DIENAS?

  • 4

Žadama, kad vairuotojų siaubu vadinamas kelias Vilnius-Utena bus suremontuotas per dvejus metus. Jis bus atnaujintas taip, kad taps moderniausiu keliu šalyje. Tiesa, kelią remontuoti buvo žadėta jau ne kartą, praneša LNK.

Kaip ir kada nauji valdininkų pažadai bus įgyvendinti, papasakojo Automobilių kelių direkcijos atstovas Remigijus Lipkevičius.

– Ar yra skaičiai, kokie srautai važiuoja šiuo keliu? Tai yra magistralinis kelias.

– Turime du skirtingus skaičius. Eismo intensyvumas nuo Vilniaus iki Molėtų yra maždaug apie 9 tūkst. automobilių per parą, o nuo Molėtų iki Utenos automobilių skaičius siekia 4,5 tūkst. Šis kelias buvo įrengtas 1985 m.

– Šis kelias nėra skirtas tik Vilniui ir Utenai. Tai – visos Lietuvos vasaros kelias. Čia vasaros metu pravažiuoja didžiuliai poilsiautojų srautai.

– Priklauso nuo savaitės dienos. Penktadienį visi traukia link Molėtų, link Utenos, o sekmadienį važiuoja atgal. Mano įvardinti skaičiai yra vidutinis eismo intensyvumas, kuris matuojamas kiekvienais metais.

– Noriu pasakyti, kad tai nėra vieno regiono problema. Šiuo keliu juk važiuoja ir daugiau Lietuvos gyventojų. Kodėl tiek ilgai reikia laukti jo remonto? Juk kalbama kiekvienais metais, vairuotojai skaičiuoja nuostolius. Ko trūko, kad prasidėtų remontas?

– Trūksta politinės valios ir atitinkamo dėmesio šiam keliui.

– Dabar kalbama, kad per du metus kelias pasikeis neatpažįstamai. Ar čia jau galutinis žodis?

– Žiūrime optimistiškai į šį klausimą. Jau dabar paskelbtas konkursas. Iki spalio startuosime su viešaisiais pirkimais ruožui nuo Molėtų iki Utenos. Per 2024 m. pirmąjį ketvirtį užbaigsime ruožo nuo Vilniaus iki Molėtų projektavimą.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

– Kaip atrodys remontas? Ar jis vyks etapais? Ar bus užtvertas visas kelias?

–  Neturime tokios prabangos uždaryti visą kelią. Techniniame projekte bus numatytas eismo organizavimas. Rangovas, laimėjęs konkursą, turės organizuoti darbus taip, kad eismas nesustotų. O kaip tai bus daroma, priklausys nuo rangovo. Iš principo, bus tam tikrų sunkumų statybos metu, bet tai natūralu. Gali būti ir spūstys, gali būti ir greičio sumažinimai. Pakentėjus tą statybų laikotarpį, kelias turėtų pasikeisti neatpažįstamai.

–  Kaip atrodys šis kelias po remontų?

– Atkarpoje Vilnius-Molėtai važiuosite dviem juostomis, paskui tos dvi juostos susiaurės į vieną, ir tada po kelių kilometrų vėl išplatės į dvi juostas. Tai nėra naujovė, toks eismo organizavimas taikomas Skandinavijoje ir bus diegiamas Lietuvoje.

– O kokia šio didžiulio, ilgai laukto projekto finansinė išraiška?  Ar tiesa, kad tarp 150-200 mln. eurų?

– Dalis nuo Molėtų iki Utenos gali kainuoti maždaug iki 80 mln. O šitos dalies Vilnius-Molėtai kainą žinosime, kai bus pabaigtas techninis projektas.

– Vieno kilometro kaina tada būtų?

– Apie 2,5 mln. eurų.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Paxas-vaxas

Patikslinimas: "betonkė" skaičiuoja paskutinius DEŠIMTMEČIUS.

===>>> Apgailėtinas vaizdelis

Kacapinis vatnike, raminkis gi pagaliau ;))) plugas atsirado.

Apgailėtinas vaizdelis

Lietuvos nusikaltėlių režimas griauna sovietinius reliktus paminklu, tačiau neatsižada sovietinių kelių. Lenkai seniai pakeitė viusus senus kelius, nes keliai yra ekonomikos kraujas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS