„Bitė“ bandė apgauti buvusią klientę? | kl.lt

„BITĖ“ BANDĖ APGAUTI BUVUSIĄ KLIENTĘ?

Dienraščio „Kauno diena“ rašinys

Svarstydama nutraukti sutartį su mobiliojo ryšio paslaugų bendrove "Bitė Lietuva", kaunietė iš anksto į ją kreipėsi ir domėjosi, ar tebeturi jai neįvykdytų finansinių įsipareigojimų. Išgirdusi, kad neturi, apsisprendė pasirinkti kitą operatorių. Tačiau po kurio laiko iš "Bitė Lietuva" moteris sulaukė sąskaitos, kurioje nurodyta sumokėti daugiau kaip pusę tūkstančio eurų.

Teiravosi telefonu

Po maždaug penkiolika metų trukusios sutarties, retkarčiais atnaujinant pasirenkamus mobiliojo ryšio operatoriaus planus, nebesinaudoti bendrovės "Bitė Lietuva" paslaugomis rugsėjį kaunietė Aušra nutarė dėl netenkinusios kokybės – trūkinėjančio mobiliojo ryšio ir prasto interneto.

"Kilus minčiai nutraukti sutartį su bendrove, pirmiausia paskambinau pasiteirauti jų atstovų, kokie finansiniai įsipareigojimai mane vis dar sieja su šia įmone – ar esu sumokėjusi už visus mobiliojo ryšio telefonus ir kitas teiktas paslaugas. "Bitė Lietuva" tada manęs paklausė, ką reiškia įsipareigojimai? Patikslinau, kad tai – paslaugos, už kurias turėčiau sumokėti, kad nebūčiau "pririšta" prie šios įmonės", – prisiminė moteris.

Minėto pokalbio metu Aušra sakė išgirdusi apie seniai sudarytą mobiliojo ryšio telefono draudimą, kuris jau negaliojantis, todėl tądien, kalbantis telefonu, buvo nutrauktas.

Pasak kaunietės, jai buvo pasakyta ir tai, kad už mobiliojo ryšio telefoną taip pat yra viską sumokėjusi. Be to, konsultavęs asmuo priminė, kad šiuo metu moters vardu yra galiojantys du mobiliojo ryšio planai, kurių sutartis baigsis maždaug po metų.

"Nieko neužsiminė apie tai, kad jei nuspręsčiau nutraukti sutartį su bendrove "Bitė Lietuva", man tektų finansiniai įsipareigojimai – vadinamosios netesybos", – stebėjosi Aušra.

Sulaukė įspėjimo

Maždaug antroje praėjusio rugsėjo pusėje, prieš išskrisdama į kelionę, pašnekovė pasakojo pasirašiusi sutartį su kitu mobiliojo ryšio operatoriumi. Jo atstovai įspėjo klientę, jei nutiktų taip, kad mobiliojo ryšio tinklas neatsinaujintų, grįžusi į Lietuvą ji ateitų išsiaiškinti, kokių keblumų iškilo perkeliant abonementą iš "Bitės".

"Tai išgirdusi pagalvojau, kad iškilus minėto pobūdžio problemoms, jei ne mane, tai naujai pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus atstovus "Bitė Lietuva" pristabdys įspėdami, kad abonemento perkelti negalima dėl tam tikrų neįvykdytų finansinių įsipareigojimų. Tačiau taip neįvyko – mobilusis ryšys atsinaujino be trukdžių", – pasakojo moteris.

Aušra pridūrė dar prieš skrydį sulaukusi bendrovės "Bitė Lietuva" konsultanto skambučio, jis teiravosi, dėl kokios priežasties nuspręsta pakeisti esamą mobiliojo ryšio operatorių. Kaunietė teigė apsisprendimą grindusi tuo, kad taip geriau visai šeimai. Be to, netenkina teikiamų paslaugų kokybė.

"Pašnekovas tada paklausė, ar žinau, kad galiu su bendrove turėti dar kažkokių neįvykdytų finansinių įsipareigojimų. Pasiteiravau jo, kodėl apie tai nebuvau informuota per pirmąjį savo skambutį  bendrovės "Bitė Lietuva" atstovams. Konsultantas pažadėjo perklausyti mano minėto pokalbio įrašą su tada konsultavusiu asmeniu ir, jei ten išgirs, jog aš tikrai klausiau apie finansinius įsipareigojimus, tuomet įmonė neturės man jokių pretenzijų ir paliks ramybėje", – teigė kaunietė.

Gavo 516 eurų sąskaitą

Nors kurį laiką po pastarojo skambučio buvo stojusi tyla, lapkričio 8 dieną moteris iš bendrovės "Bitė Lietuva" sulaukė SMS žinutės su tekstu: "Sveiki, jums suruošėme 444,48 eurų sąskaitą už spalio 1–31 dieną. Bendra mokėtina suma yra 516,43 eurų. Prašome apmokėti."

"Nenurodė, nei dėl ko, nei už ką. Todėl dar ne kartą skambinau telefonu įmonės konsultantams. Viena iš jų pažadėjo išsiaiškinti ir man perskambinti, bet taip ir nepaskambino. Po to su bendrovės atstovais bendravau elektroniniu paštu. Jie man aiškino, kad atsiųsta suma yra jų suteiktos nuolaidos, už kurias pinigus jie dabar atsiima, nes buvo nutraukta sutartis ir jie negavo abonementinio mokesčio už ateinančius metus. Neįsivaizduoju, kaip taip gali būti. Juk pirmojo pokalbio metu man buvo pasakyta, kad finansinių įsipareigojimų bendrovei aš neturiu. Paminėta tik tai, jog yra du dar maždaug metus  galiojantys mobiliojo ryšio planai. Tačiau manęs neįspėjo, kad nutraukus sutartį mane dėl to slėgs finansiniai įsipareigojimai", – nuostabos neslėpė Aušra.

Pasak kaunietės, kai įmonės atstovai išklausė pirmąjį jos pokalbį su ją konsultavusiu asmeniu, jie teigė, kad moters skambučio telefonu tikslas nebuvo aiškus, t. y. ji nepasakė, kad svarsto pakeisti mobiliojo ryšio operatorių kitu. Dėl šios nepaminėtos detalės esą klientę konsultavęs asmuo turėjo teisę neatskleisti laukiančių niuansų apie netesybas ir teksiančią finansinę naštą.

"Kai paprašiau atsiųsti pirmojo mano skambučio į "Bitę" rugsėjo mėnesį įrašą, buvo pasakyta, kad pokalbio viešinti bendrovės atstovai negali. O detalios sąskaitos su paaiškinimu išsiprašiau tik nusiuntusi ketvirtą, penktą, o gal net ir šeštą elektroninį laišką. Tačiau iki šiol nesuprantu, už ką tokios sumos", – atviravo pašnekovė.

Dėl susiklosčiusios situacijos Aušra užsiminė ketinanti pateikti skundą Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybai.

Nieko neužsiminė apie tai, kad jei nuspręsčiau nutraukti sutartį su "Bitė Lietuva", man tektų finansiniai įsipareigojimai – vadinamosios netesybos.

Suma staiga sumažėjo

Antradienio pavakarę "Kauno diena" žurnalistams susisiekus su bendrovės "Bitė Lietuva" korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovu Jauniumi Špakausku, šis pažadėjo peržiūrėti kaunietei nutikusį atvejį, o atsakymą pateikti elektroniniu laišku.

"Klientė skambino į "Bitės" kontaktų centrą ir teiravosi dėl galiojančių paslaugų terminų. Jai patvirtino, kad terminuota ryšio paslaugų sutartis iš tiesų galioja dar vienus metus. Klientų patogumui jiems suteikiama teisė keisti paslaugų tiekėją anksčiau sutartyje nurodyto termino. Vis dėlto, tokiais atvejais klientas įsipareigoja grąžinti už nesuėjus terminui nutraukiamos sutarties galiojimo metu jam suteiktas nuolaidas. Tai įprasta visų operatorių praktika, kurią taiko dauguma paslaugų tiekėjų Lietuvoje", – rašė J.Špakauskas.

"Pasikalbėjome su kliente, išties susipainiojo, sutartis galiojo, bet dovanojome mes jai tą sumą, padėkojo moteris ir liko patenkinta", –vėliau pridūrė jis.

"Manau, kad po žurnalistų skambučio, antradienį telefonu su manimi susisiekė  bendrovės "Bitė Lietuva" atstovai ir pasiūlė kompromisą. Sakė, kad atsisako pretenzijų dėl grąžintinų nuolaidų ir atsiųs pataisytą kreditinę sąskaitą, kur bus nurodyta sumokėti tik likutį už suteiktas paslaugas – apie 70 eurų", – teigė pašnekovė ir pridūrė, kad teks patikėti pastaruoju pažadu bei laukti jo ištesėjimo.

Aušra vakar taip pat sulaukė elektroninio laiško, kuriame informuota, kad minėta mažesnė sąskaita bus atsiųsta sausio mėnesį.

"Patiksliname, kad kreditinė kompensacija pritaikyta 12-03 dieną. Šią kompensaciją matysite gruodžio mėnesio sąskaitoje, kuri bus pateikta sausio mėnesio pradžioje", – elektroniniame laiške rašė įmonės "Bitė Lietuva" atstovai.

Rašyti komentarą
Komentarai (63)

Asasai

Labai keista kad tik viena komentara maciau i bites vartus. Maryt net darbuotojai nebando ginti bites vardo :) Kitose situacijose darbuotojai bando imituoti klientus teigiamais atsiliepimais. Ko cia net nematyt. Matyt ir operatoriui mazai rupi :)

Gintas

Aferistu kontora ta Bite. Pasibaigus sutarciai skambina saldziai sneka apie nauja plana,paskui kai gauni saskaita tai isigasti, ir dar labiau isigasti kai pasiziuri kad sutartis pratesta 2 metams. O zmonai tai be sutikimo atejo i emaila sutartis 2 metams pratesta. Nesuprantu nuo kada cia Lietuvoje sutartis turi teisini galiojima sudaryta ne parasu o paprastomis blevyzgomis telefonu, butu ydomu kokio teisininko komentaro sulaukti.

lietuvis

pildyku naudojuos jau 20 metu ir vargo nematau.............
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS