Kaunietė apie aptarnavimą „McDonald‘s“: ignoravo, keikėsi ir paliko plauką maiste | kl.lt

KAUNIETĖ APIE APTARNAVIMĄ „MCDONALD‘S“: IGNORAVO, KEIKĖSI IR PALIKO PLAUKĄ MAISTE

Kaunietė Rūta S. savaitgalį apsilankė Marijampolėje esančiame greito maisto restorane „McDonald‘s“. Čia ją itin nustebino atsainus darbuotojų požiūris į lankytojus.

Vakaro kulminacija – plaukas bulvytėse

Rūta pasakoja, kad vasario 24 dieną po 23 val. į greito maisto restoraną ji užsuko su dar trijų draugų kompanija. Anot pašnekovės, vos pravėrus duris jų žvilgsnį patraukė valganti keturių moterų – dvi iš jų dėvėjo maitinimo įstaigos darbuotojų uniformas – grupelė. Daugiau žmonių salėje, kurioje valgo klientai, ir už prekystalio nesimatė.

„Atsistojus prie kasos ilgokai laukėme, – Rūta pasakoja, kad galvoje šmėkštelėjo mintis, jog restoranas gal jau ir nebedirba, tačiau žvilgtelėjus į laikrodį šis rodė 23.40 val. – Kadangi dar nebuvo pasibaigęs darbo laikas, šūktelėjome prie stalo sėdinčioms moterims. Neatsakiusios į klausimą, ar kas nors mus aptarnaus, jos išėjo į lauką parūkyti. Viena moteris, eidama į tualetą dar šūktelėjo „tik neišvažiuokite be manęs.“

Vizito kulminacija tapo plaukas,  kurį radome skrudintose bulvytėse. Jį pamačius sugebėjau nusijuokti – tą vakarą jau nieko blogiau nei apsilankymas „McDonald‘s“ nebegalėjo būti.

Lankytojų grupelei susidarė įspūdis, kad šios darbuotojos ruošiasi išvažiuoti iš darbovietės. Rūta apsišarvavo kantrybe ir sulaukė, kol darbuotoja išeis iš tualeto.

„Kai paklausėme, ar mus šiandien kas nors aptarnaus, ji atšovė, kad darbuotoją galima rasti „kažkur ten“ ir numojo ranka link virtuvės. Paklausus, ar ji čia nedirba, mergina pradėjo rėkti, svaidytis necenzūriniais žodžiais. Įstrigo merginos pasakymai „žiūrėk, su kuo tu kalbi bl@#“ ir „aš ne pardavėja, aš tik padavėja“, – pakraupinusio įvykio detales prisimena Rūta.

Kaunietė pasakoja, kad vienas tokio atsainaus požiūrio į klientus neištvėręs jos draugas pats nuėjo į virtuvę. Tačiau ten, anot Rūtos, taip pat nebuvo nė gyvos dvasios. Tiesa, po kelių minučių kompanija buvo aptarnauta – iš šaldymo patalpos atbėgo darbuotoja ir atsiprašė klientų, kad teko palaukti.

 

 

Rūta teigia, kad kompanija užsisakė ne vieną patiekalą ir maisto kokybe nenusivylė. „Vizito kulminacija tapo plaukas, kurį radome skrudintose bulvytėse. Jį pamačius sugebėjau nusijuokti – tą vakarą jau nieko blogiau nei apsilankymas „McDonald‘s“ nebegalėjo būti“, – teigia itin retai greito maisto restoranuose besilankanti kaunietė.

Pašnekovė tikina, kad dar tą patį vakarą bandė rasti už aptarnavimo kokybę atsakingų darbuotojų kontaktus, tačiau telefono numerio jiems surasti nepavyko. „Parašiau ir laišką, tačiau atsakymo taip ir nesulaukiau“, – Rūta pastebėjimus paviešino ir savo socialinių tinklų paskyrose bei juose pažymėjo „McDonald‘s“ tinklą. Anot Rūtos, šią istorija ji viešino norėdama perspėti būsimus lankytojus, o kartu ir atkreipti vadovybės dėmesį į aptarnavimo kokybę. Tačiau ir iš paviešinimo socialiniuose tinkluose jauna moteris nieko nepešė – jokio atsakymo ji nesulaukė.

„McDonalds“ atstovai išliko lakoniški

Portalui kauno.diena.lt susisiekus su „McDonald‘s“ atstovais, jie situacijos plačiai nekomentavo. „McDonald‘s“ restoranų lankytojai visuomet turėtų būti aptarnaujami maloniai ir profesionaliai – siekiame jiems suteikti malonią patirtį kaskart užsukus į mūsų restoranus. Norime paraginti šią lankytoją tiesiogiai susisiekti su minimo restorano „McDonald‘s“ atstovu“, – teigė „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski. 

GALERIJA

  • Kaunietė apie aptarnavimą „McDonald‘s“: ignoravo, keikėsi ir paliko plauką maiste
Gairės: mcdonalds, aptarnavimas, skaitytojo naujiena
Rašyti komentarą
Komentarai (23)

...

Koks maistas, toks ir aptarnavimas...

Juracka

Is komentatoriu matosi, kad lupenos komentuoja, itariu Macdako aptarnaujantis personalas. Jei jauciates issunkti, tai gal pasiieskokit normalesnio darbo, bet ko gero 10 klasiu baigia, pyksta ant viso pasaulio, nes darbo nuo 9-5 susirast neiseina. O Macdonaldas, pries priimdamas I darba, zemo mentaliteto zmones, pirmiausia kursus turetu pravest, koks turi buti aptarnavimas!!!

Klausimas

Jeigu nepatinka kodel lankotes? Ar ten vienintele maitinimo istaiga mieste? Malonus aptarnavimas priklauso nuo vadovo poziurio, motyvacijos. Patys klientai taip pat nemaza indeli i tai ideda. Jeigu ateini i greito maisto restorana, tai nereiskia, kad su darbuotojais gali bendrauti kaip su s***. Graziai paklausi - graziai atsakys. Bukim kantrus ir malonus vieni kitiem ir viskas bus OK!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS