Į pirkinių krepšelį, be kitų produktų, vyras nusprendė įsidėti ir arbūzą. Tokį sprendimą lėmė prie arbūzų dėžės esanti kortelė su informacija apie nuolaidas.
„Raudonai nurodyta, kad, perkant su lojalumo kortele, kilogramas arbūzo kainuos puse euro pigiau. Tačiau savitarnos kasoje arbūzo kainą rodė be nuolaidų. Paprašiau pagalbos jaunos pardavėjos. Tiesą sakant, jau iš pirmo žvilgsnio matėsi, kad mergina pavargusi. Paprašius pagalbos, paaiškėjo, kad nelinkusi ir komunikuoti. Pasakė, kad arbūzą galima tiesiog išbraukti. Taip ir padarė. Na, galvoju, gal savitarnos kasa neužfiksavo mano nuolaidos, todėl pabandžiau dar kartą. Ekrane – jokios nuolaidos. Nuėjau prie arbūzų dėžės ir dar kartą pasitikslinau kainą. Sakau pardavėjai, nueikite ir pati pažiūrėkite, nuolaida turi būti. Bet ji kažką neaiškiai sumurmėjo ir vėl pasiūlė arbūzą išbraukti. Taip ir likau be arbūzo. Su žmona buvome nustebinti darbuotojos atsainumo, kas kai kuriuose kituose prekybos centruose yra sunkiai įsivaizduojama. Atkreipėme dėmesį ir į higienos trūkumą – pirkiniams skirtoje vietoje prie savitarnos kasos buvo pribarstyta žemių“, – savo pastebėjimais po apsilankymo „Iki“ parduotuvėje dalijosi Kauno rajono gyventojas.
„Kauno dienai“ komentarus dėl šios situacijos pateikė „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė:
„Tam tikros nuolaidos yra pritaikomos tik paspaudus mygtuką „mokėti“. Jei apsipirkimo pabaigoje krepšelyje bus prekių, kurioms nuolaida pritaikoma apsipirkimo pabaigoje, paspaudus „mokėti“ klientas ir pamatys sumažėjusią sumą. Šiuo atveju taip nutiko ir su arbūzu. Pirkėjus nuolat informuojame apie tai, kad tam tikros nuolaidos gali būti pritaikomos tik paspaudus mygtuką „mokėti“.
Šiuo atveju pirkėjas perkamą arbūzą anuliavo, tad nuolaidos, kuri būtų pritaikyta, ir nėra nurodyta čekyje. Apgailestauju, jei darbuotojas negalėjo tinkamai paaiškinti nuolaidos pritaikymo – sezono metu turime prisijungusių darbuotojų, kurie dar mokosi, tačiau vienaip ar kitaip – su galiojančių nuolaidų taikymu yra supažindinami.
Savitarnos kasose vienas po kito apsiperka daug žmonių, tad jei nutiks taip, kad iš nesandariai uždaryto maišelio išbirs šviežios bulvės, su jomis gali pabyrėti ir ant jų esančios žemės. Savitarnos kasos yra nuolat valomos, visgi jei nutiko taip, kad pirkėjas ant daiktų susidėjimo vietos rado nuo bulvių nubirusių žemių, pratryškusį jogurtą ar kokią kitą taršą – tereikia informuoti parduotuvės darbuotoją ir paviršius būtų kaip mat nuvalytas.“
Deja, paaiškinime nematau logikos grūdelio. Ką reiškia pasakymas „tam tikros nuolaidos“? Kokios? Labai nekonkretu.
Su nepatogumais „Iki“ parduotuvėje susidūręs pirkėjas, susipažinęs su „Iki“ paaiškinimu, sakė, kad abejonės neišsklaidytos.
„Deja, paaiškinime nematau logikos grūdelio. Ką reiškia pasakymas „tam tikros nuolaidos“? Kokios? Labai nekonkretu. Dar mažiau logikos matau, kad ekrane esant kainoms be nuolaidų, turi spausti „mokėti“. Patvirtini, kad be nuolaidų tinka? O jei ir paspaudus atsitiks, kaip sako, tam tikra klaida, tai ir būsi priverstas susimokėti. Arba rašyti pareiškimą ir ieškoti parduotuvės vedėjos“, – svarstė vizitu parduotuvėje nusivylęs vyras.
Naujausi komentarai