Ar mažai šviesoforų dar Klaipėdoje, jūs geriau normaliai perasfaltuokite Klaipėdą.
Dabar piarą visi pasidarė po 10 metų vieną sankryžą prie Akropolio praasfaltuodami ir tipo koks didelis darbas padarytas, o sekanti sankryža su marso kanjonais prie to pačio akropolio palauks dar kitus 5 ar 10 metų..
Prafrezuoti ir praasfaltuoti reikia visus pagrindinių kelių paviršių naujinti kas kelis metus profilaktiškai taip išvengiant didelių kaštų ateityje vietoj didelių projektų ir darbų kurių reikia laukti dešimtmečiais, kai reikia visą kelią ardyti, tada nebus tokių problemų, duobių ir lopų.
Skandinavai taip bent praktikuoja. Ir kelis kilometrus per porą naktų atnaujina naktimis, vieną naktį pravaro su frezaz kita jau išasfaltuoja, net nepajunti kaip vėl važiuoji nauju keliu, greita ir efektyvu. imkit pavyzdį! Kelius reikia prižiūrėti, o ne laukti ir lopyti kol pasidaro tarka..
Kad ten jau takai visur jau yra, čia pinigų plovimas, kas tik medziu neliestų, geriau padarytu judancius šaligatvius Taikos pr. vot bus išspręsta transporto problema.
Ši miesto valdytojų komanda panašu padarys tie, kiek buvę liberkonserVatos nesugebėjo per 3 kadencijas . Super. Sėkmės . Vėl už Jus balsuosiu ,pone mere Vaitkau ir Jūsų komandą , nes Klaipėda pagaliau iš provincijos( dulkinos, aptrupijusios , nušiurusios ir t.t. ) taps Lietuvos didmiesčiu, kuriame gera ir patogu gyventi . O darbų dar daug ir vienos kadencijos per mažai . Sveikatos visiems .
Tai čiupk šiupeli ir pradek dirbti, o tai visalaik tik liežuviu garbini garbini, kitaip vienas Vaitkus Naujuju Vasiuku nepastatys, svarbiausia ne liežuviu malk, o pradek ir padek gatves valyt, o gal zemaitaitis neleidžia?
2024-06-18 19:30
Nors uostamiesčio valdžia siekia, kad prieš geležinkelio pervažą Tilžės gatvėje būtų nuimtas transportą sustoti įpareigojantis ženklas ir taip padidintas eismo pralaidumas mieste, STOP šioje vietoje gali likti dar pusantrų metų, teigia sprendimo galią turinti valstybės bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).
Jos turėtų būti įrengtos pagal LTG vykdomą saugumo didinimo pervažose programą, tačiau LTG grupės ryšių su visuomene vadovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė sako, jog Tilžės gatvės pervaža yra tarp tų, kurių modernizavimui dar tik ruošiamasi.
„Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros ir artimiausiu metu tikimasi pasirašyti sutartį su tiekėju, kuris iki 2025 metų pabaigos suprojektuos ir įrengs papildomas saugos priemones minėtose pervažose (...) ši pervaža taps saugesnė ir bus panaikintas STOP ženklas“, - teigiama bendrovės komentare „Vakarų ekspresui“.
Įdomu, kam keliauja baudos už nepilną sustojimą prie STOP ženklo? Miestui ar Lietuvos kelių direkcijai, ar Lietuvos geležinkeliui? Pakabinta kamera- išstato baudas...Nesinori uždaryti pelningo "taško"?
iki šiol nežinai kas pastatė tą STOP ženklą ir kas gali jį nuimti ? O meras jau ne kartą kreipėsi dėl šio ženklo nuėmimo .....na, kaip jūs nusibodote tie, amžinai nieko nežinantys ....
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)