Uostamiesčio gyventojus jau siutina motociklų triukšmas | kl.lt

UOSTAMIESČIO GYVENTOJUS JAU SIUTINA MOTOCIKLŲ TRIUKŠMAS

Atšilus orams centrine Klaipėdos dalimi jau zuja motociklininkai, keldami triukšmą mieste. Herkaus Manto gatvės gyventojai dėl to jau ne kartą rašė skundus savivaldybei.

Laukia komisijos sprendimo

Valdininkai ramina, kad skundai stalčiuose nenugulė, o iki vasaros pradžios gims ir ribojimai.

Tačiau panašu, kad įvyks priešingai – net ir pertvarkius eismo schemas, Herkaus Manto gatve motociklai galės švilpti netrukdomai.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus tikino, kad pavasarį vis besikartojančios problemos dėl motociklininkų keliamo triukšmo yra žinomos.

"Apsisprendimas, kokių priemonių vertėtų imtis, turėtų gimti iki vasaros pradžios. Siūlymai turėtų atsirasti iki Eismo saugumo komisijos posėdžio. Miestas ruošiasi greitųjų autobusų eismo sistemos BRT įdiegimui. Tačiau ši sistema yra ateities vizija. Motociklininkų klausimas taip pat bus paliestas, reikės kompleksinio sprendimo", – kalbėjo R.Mockus.

BRT sąvoka reiškia, kad miesto centre pirmenybė bus teikiama specialioms transporto priemonėms, privilegija teikiama elektrinėms transporto priemonėms, judančioms atskira eismo juosta.

"Kol kas dėliojamės taškus. Miestas turės apsispręsti, kas galės važiuoti A juosta. Eismo saugumo komisija turės panagrinėti motociklininkų klausimą, nes jie taip pat yra eismo dalyviai ir jie taip pat nori važiuoti, kaip ir visi", – paaiškino R.Mockus.

Jis sutiko, kad dėl BRT sistemos įdiegimo mieste diskusijų dar bus.

"Bet mums reikia sprendimų jau šiam sezonui. Teks viską susidėlioti", – sakė R.Mockus.

Apsisprendimas, kokių priemonių vertėtų imtis, turėtų gimti iki vasaros pradžios.

Senamiesčiu leidžia dardėti

Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika pripažino, kad motociklininkų keliamas triukšmas yra nuolatinė problema mieste.

"Tačiau tai taip pat yra techninė transporto priemonė, kuri turi teisę judėti miesto gatvėmis. Kitas klausimas yra jų keliamas triukšmas, vadinasi, teks atnaujinti reidus. O šiuo metu motociklams leidžiama važiuoti ir Tiltų gatve, jei jie neturi priekabos. Herkaus Manto gatve motociklai taip pat gali važiuoti", – patikino M.Džermeika.

Čia esantis kelio ženklas Nr. 303 reiškia, kad draudžiamas motorinių transporto priemonių, traktorių ir savaeigių mašinų eismas, išskyrus mopedus, motociklus be priekabų, maršrutinį, aptarnaujantįjį transportą ir skiriamuoju ženklu "Neįgalusis" pažymėtas transporto priemones.

Jei motociklas neturi priekabos, jis gali važiuoti, o tai ypač siutina senamiesčio gyventojus.

Rimantas Mockus. Vytauto Liaudanskio nuotr.

Baus triukšmadarius

"Mes centrinėse miesto gatvėse neturime jokių eismo įvykių, susijusių su motociklais. Turime problemų dėl jų keliamo triukšmo. Vadinasi, reikia suaktyvinti policines priemones. Reikėtų tramdyti triukšmadarius, kurie persitvarko motociklų variklių išmetimo sistemas taip, kad jos keltų kuo didesnį triukšmą", – pažadėjo M.Džermeika.

Policijos pareigūnai su triukšmo matuokliais jau ne kartą yra tykoję tokių vairuotojų uostamiesčio senamiestyje ir istorinėje dalyje.

"Gauna jie administracines nuobaudas, gali būti net sustabdytas transporto techninės apžiūros galiojimas. Tuomet ponams tenka iš naujo atlikti apžiūras ir susitvarkyti išmetimo sistemas taip, kaip priklauso", – kalbėjo M.Džermeika.

Teršia mažiau nei mašinos

Ar vertėtų rimtai svarstyti siūlymą visiškai uždrausti motociklų judėjimą Tiltų ir Herkaus Manto gatvėmis?

"Tokį sprendimą turi priimti savivaldybė. Jei einama link to, kad senamiestyje liks tik vienpusio eismo sistema, iš vienos pusės Tiltų gatvėje bus pastatyta eismą visiškai draudžiantis kelio ženklas, vadinamoji plyta. Centrinėje miesto dalyje pirmenybė bus teikiama elektromobiliams ir viešajam transportui", – projektų turinį analizavo M.Džermeika.

Herkaus Manto gatvėje, įdiegiant BRT sistemą, numatyta pastatyti kelio ženklą Nr. 303.

"Tai reiškia, kad jokios transporto priemonės negalės ja važiuoti, išskyrus viešąjį transportą ir mopedus, motociklus be priekabų, aptarnaujantįjį transportą", – sakė M.Džermeika.

Tokius planus puoselėja savivaldybė, tačiau vargu ar motociklininkais itin džiaugsis Herkaus Manto gatvės gyventojai.

"Kelio savininkui spręsti. Motociklų skleidžiama tarša yra mažesnė nei automobilių, jų naudojimo sezonas yra trumpesnis", – pažymėjo M.Džermeika.

Rašyti komentarą
Komentarai (32)

As

Labai gerai!!! Juos visur reikia UZDRAUSTI GYVENVIETESE TEGUL VAZINEJASI PAGRINDINESE GATVESE O NE KUR ZMONES GYVENA MIEGA!!! Naktimis duodasi tokiais baisiais garsais , JUK IR MAZI VAIKAI MIEGA RYTE ARBA NAKTI ! KADA VILNIUJE UZDRAUS?!????!!!

nieko nedaro

Straipsnis parašytas balandžio mėn. Sprendimai apie ribojimus- gims vasaros pradžioje. Vsara baiginėjasi. Kur tie ribojimai? Kaip važinėjo keldami triukšmą 23 val. 01 val. nakties, prieš 6 ryte ir prasinešė kaip be galvos ir niekas iš pareigūnų, nei stabdo, nei baudžia. Kas per tvarka, nesuprantu? Sakyk nesakęs, visiems viskas vienodai.

Artūras

Marozai tie triukšmadariai, tiesiog sustabdžius norėtusi iš padangikių negrįžtamai orą išleisti. Puikuojasi savo savo burzgiančiais metaliniais pirdalais. Pralekia naktimis vienas ar keli ir stato ant ausų visus gyvetojus. Maroze! Jeigu nori pasirodyt, tai tam yra vieta ir laikas. O jeigu tai gamykliškai, orginaliai didelis garsas, tai tiesiog gyvenvietėse drausti tokį transportą eksplotuoti.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS