Klientų aptarnavimo centras dirbs trumpiau | kl.lt

KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRAS DIRBS TRUMPIAU

Dėl pakilusių elektros ir kitų energetinių resursų kainų viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" Klientų aptarnavimo centras nuo pirmadienio, spalio 3-iosios, trumpina darbo laiką viena valanda.

Iki šiol centras darbo dienomis dirbdavo nuo 8 iki 18 val., o nuo spalio 3 d. dirbs nuo 8 iki 17 val.

Sprendimas sutrumpinti darbo laiką priimtas ir dėl to, kad po 17 valandos apsilankydavo vos vienas arba du klientai.

Tie, kurie nespės apsilankyti centre nurodytomis valandomis, daugelį klausimų galės išspręsti ir namuose nuotoliniu būdu, kadangi sukurta sistema, nereikalaujanti didelių technologinių žinių.

Pasak įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas", tokiu būdu išties galima lengvai gauti norimą paslaugą – pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus.

Jei kiltų klausimų, patariama kreiptis tiesiai į įstaigą telefonu arba elektroniniu laišku.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

tu berete

geriau pysdink i savo tvarta čia nekiauksėjus. Pasiekėt kad gyvenimas Lietuvoj blogesnis už buvusi sovietini.Eik Maskvos Sečino atkato iš Lietuvos energetikos procentus skaičout pas partijos iždininka

>Klpd.

tau mediniais moka ar "is vergo pasaukimo" loji? ;)

Klpd.

Šiltas prisiminimas :D) - eilės bus kaip ruso laikais prie parduotuvės kada duodavo kiaulės šonkaulius ar jaučio kanopas:D) Tegyvuoja laisva Lietuva - Europos vidurys! Ura towarisciai!

SUSIJUSIOS NAUJIENOS