Požeminei automobilių saugyklai Atgimimo aikštėje – nepigus auditas | kl.lt

POŽEMINEI AUTOMOBILIŲ SAUGYKLAI ATGIMIMO AIKŠTĖJE – NEPIGUS AUDITAS

Klaipėdos miesto tarybai pritarus pabrangusiam Atgimimo aikštės rekonstrukcijos variantui su požemine automobilių aikštele, savivaldybės užsakymu bus atliekamas techninio projekto auditas.

Po išsamių aikštės geologinių grunto tyrimų nustatyta, kad automobilių saugyklos įrengimo išlaidos gali siekti kur kas solidesnę sumą, nei buvo numatyta anksčiau, – apie 11 mln. eurų.

Dar apie 5 mln. eurų kainuos antžeminės dalies sutvarkymas (planuojamos ES lėšos – kiek daugiau nei 2,6 mln. eurų).

Nors smarkiai išaugusi projekto kaina tiek politikams, tiek kai kuriems klaipėdiečiams sukėlė abejonių, rugsėjį vykusiame miesto tarybos posėdyje pritarta alternatyvai su požemine automobilių aikštele.

Užsakysime techninio projekto auditą ir pasižiūrėsime, kuriose vietose galima sutaupyti, rasti ekonomiškesnių sprendinių.

Tąkart Klaipėdos savivaldybė įpareigota surasti patį pigiausią sprendimą.

Kad bus ieškoma galimybių, kaip atpiginti ir maksimaliai sumažinti projekto sąmatą, patikino ir Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Tiesa, net ir siekis sutaupyti pareikalaus papildomų lėšų iš savivaldybės biudžeto.

Požiūris: Atgimimo aikštės projektą, kaip ir daugelį kitų, vadinamieji visuomenininkai pasitiko priešiškai. (Vytauto Liaudanskio nuotr.)

Klaipėdos savivaldybės Investicijų ir ekonomikos departamento direktoriaus Ričardo Zulco žodžiais tariant, techninio projekto (konkrečiai – požeminės dalies) auditas atsieis iki 12 tūkst. eurų.

Šiai paslaugai atlikti ieškomas rangovas.

"Užsakysime techninio projekto auditą ir pasižiūrėsime, kuriose vietose galima sutaupyti, rasti ekonomiškesnių sprendinių", – sakė R. Zulcas.

Apie mėnesį ar pusantro truksiančio audito rezultatai bus pristatomi visuomenei.

Dienraštis primena, kad Atgimimo aikštės rekonstrukcijos projekto su vieno aukšto požemine aikštele (nuo 157 iki 184 stovėjimo vietų, priklausomai nuo jų išdėstymo) išlaidos padidėjo per 11 mln. eurų.

Požeminės aikštelės statybos vertė – daugiau nei 10,6 mln. eurų (vienos stovėjimo vietos įrengimo kaina – nuo 60 iki 70 tūkst. eurų), dar pusę milijono kainuotų archeologiniai tyrimai, 138,350 tūkst. eurų – inžinerinės paslaugos, apie 5 mln. eurų – antžeminės dalies sutvarkymas.

Taigi bendra projekto vertė – daugiau nei 16 mln. eurų.

Rašyti komentarą
Komentarai (21)

IR VEL KLAIPEDA !!!!

Ieskau naujienu Kauno dienoje APIE KAUNA !!!

>Jus visi

o nieko ir nereikėjo griauti ir statyti vietoje žmoniško statinio suformavus karvės suda.Reikėjo padaryti puikią vidaus renovaciją, gerai sutvarkyti, atnaujinti ir tiek. Dar ir būt pinigų like, Bet daug am bytik proga - tep ir plėšia. O kad paskui niekas lieka tai tiek to?

deinis

Del to garažo daug mislių lenda i galvą ,vien pinigų kiek būtų sukišta ,texniškai sunkiai įgyvedinama ,gruntinis vanduo ,kokia ir kam naudinga . Ne į temą ,kažkaip pro tvorą pažiurėjau ,kas ten dedasii statant muzikinį ,kokie darbai atliekami ,kokios konstrukcijos naudojamos ,kokie darbai tame požeminineje dalyje ,tai tas pats pastatas gali kainuoti koki treždalį ,tikriausiai būtų buve pastatyti pigiau kad ir prie kareivinių ,automobiliams aikštelių pilna ,būtų arčiau prie mokslo,kultūros,pagal mane kažkas nie xorošo
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS