Lietuva nori tilto i Kursiu nerija. Banditu rezimas paverte Kursiu nerija i burzuju draustini. Uzmuskime burzujus, bankininkus, . Sunaikinkime kapitalizma. Kursiu nerija priklauso VISIEMS Lietuvos zmonems.
vienas puskvailis pamete minti, kiti diskutuoja kaip tikra piniga. Griuvancius tiltus sutvarkykite, rail baltica pasistatykite na ir kelius sutvarkykite. Darbo bent dvidesimt metu pakanka..
Tegu plaukioja tos tepalais apsipylusios dyzelinės geldos, juk verslas pats gali tunelį nutiesti ir konkuruoti su "gamtai draugišku" keltu :))) Ai, juk tai sovietinė monopolija :)
Tunelį po marių dugnu išsivalykit ir nebereikės pinigų plauti per grandiozines idėjas ir tiltų statybas. Išvalyti seniai esantį gerą tunelį po mariomis nėra sunku, tik netingėkit. Ir pigu bus susisiekti su Kuršių nerija. Tuneliu. Vokiečiai statė gerai, tunelis puikios kokybės, jis prasideda netoli dabartinio Akropolio Klaipėdoje.
>>>Viskas priklauso nuo intensyvumo, vasarą trys keltai ( dyzeliai) be paliovos zuja, bet eilės automobilių kilometrinės ir visi birbina variklius nes reikia palengva judėti. Perkėla nėra nei ekologiškas persikėlimo būdas, nei patogus, bet kažkam gerai byra pinigai, juk tai monopolistinis verslas. p.s. perkėla pelno siekianti įmonė, ji suinteresuota perkelti bei uždirbti kuo daugiau, nei reguliuoja srautus, nes suinteresuota juos mažinti.
Reikia eksperimento, savaitei Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestus uždaryti nuo 24 iki 5 valandos ryto, kad niekas negalėtų įvažiuoti ir išvažiuoti, gal išsiblaivytų dyzelinių geldų gerbėjai.
Aš už tiltą, ne tokius tiltus pastato, ta pati Švedija 16km tiltą pasistatė, statomi tiltai tokie, kurue netrukdo ir laivams praplaukti, būtų geras sprendimas!
Matyt ponas "meras" jaučia kadencijos pabaigą, kad sugalvojo "šedevrą". Kur didelės statybos-ten dideli otkatai, galima ir "išmesti"visuomene tokią genealią mintį. O gal ir praslįs. Gamtosaugos ir kiti klausimai tampa tuomet beverčiais.
Kam reikalinga ta nieko be jūros ir gamtos neturinti Nida susavo atominėm kainom todėl reikia galvot kaip pritraukt daugiau lankytoju /už ką vietinia gyvens/ O išlaidas transportui, keltam ir kitem apmokestinimam žmonės kuo toliau tuo daugiau skaičiuos
įjungtais varikliais????
Apskritai ten reikia UŽDRAUSTI mašinas, išskyrus aptarnaujantį transportą ir autobus.
Tegul pėstute žingsniuoja, ar dviratukais. Padarytas geras dviračių takas.
ir KAM visą parą keltai???? Girtiems grįžti namo???? Jei reikalinga GMP, yra būdintis keltas. Nori, kad paRašą iš Kaliningrado turėtų laisvą patekimą į Klaipėdą, Lietuvą???? NEBUS to.
> Tai gal kilometrinėse eilėse žmonės stumia savo mašinas rankomis? Juda valandų valandas iš lėto įjungtais varikliais - suprask ekologiška ir pozityvu, gali grožėtis gamta ir nusilengvinti po pušimi, nes alternatyvos nėra. Gal geria Vilniuje uždrausk automobilių eismą, užteks ir autobusų , dar karietų ir kinkomų asilų jums asmeniškai :)
Galimybė pastatyti tiltą visada yra, nereikia tingėti. Baikime vieną kartą žaidimus su tais dūminančiais dyzeliniais keltais, nejuokinkime kruizinių keleivių.
Tiltas nXreikalingas. Kam ten jo reikia? didmiesčių grietinėlei NT prisipirkusiai? Tai visiška utopija, nes: kaip su laivyba mariose? kaip su gamtos išsaugojamu? kokia ekonominė nauda- Neringoje gyvena saujelė tikrų vietinių, dauguma turtingi dėdės su tetomis? Aš kategoriškai prieš.
Statyti tiltą- tunęlį arba garantuoti sistemingą susisiekimą be jokių pertraukų naktimis, nes monopolistas visiška suįžūlėjo, kas dėl to esą perkėla reguliuoja srautus, tai tokie teiginiai neatlaiko jokios kritikos. Perkėla yra pelno siekianti įmonė ir tikrai nereguliuoja srautų, o siekia pelno- perkelti kuo daugiau, srautus reguliuoja mokestis už pravažiavimą bei ekologijos mokestis "poste". Kaip bebūtų, bet perkėla yra labai neekologiškas ir probleminis susisiekimo būdas.
visoje Kuršių nerijoje pastoviai gyena šiek tiek mažiau negu tūkstantis žmonių ( tai maždaug kaip keliuose daugiaaukščiuose namuose didmiestyje ) . Dar kokie penki - šėši tūkstančiai, neva '' gyventojų '', atvažiuoja savaitgaliams arba vasarai, ( kai nevyksta į tenerifes, kanarus, ar kokius kiprus ), į savo ar savo chebrytės, už nuslėptus nuo Valstybės mokesčius, ar šiaip privogtus pinigus nusipirktus butus ar namus. Čia jie, siekdami sutaupyti dar kelias dešimtis eurų, už keltą ir šlagbaumo pakėlimą, '' deklaravo '' gyvenamąją vietą ir tapo dar antano sniečkaus dirbtinai sukurto urbanistinio darinio -'' miesto '' Neringos gyventojais ir šio darinio mero rinkėjais. Vargu bau, ar kokiame nors kitame civilizuotame pasaulio krašte, toks darinys, dirbtinai sutvertas tokioje visomis prasmėmis ( ir gamtos unikalumu ir geopolitine padėtimi ) išskirtinoje vietoje, galėtų turėti savivaldą. Toks unikalus kraštas kaip Kuršių nerija galii išliktiti nesunaikintas tik tiesioginio valdymo dėka.
Vargu bau, ar kokiame nors kitame civilizuotame pasaulio krašte, toks darinys, dirbtinai sutvertas tokioje visomis prasmėmis ( ir gamtos unikalumu ir geopolitine padėtimi ) išskirtinoje vietoje, galėtų turėti savivaldą. Toks unikalus kraštas kaip Kuršių nerija galii išliktiti nesunaikintas tik tiesioginio valdymo dėka.
Tokia solidi BNS, o juokina kalbėdama apie įtampas Juneske. Nuo kada diskusija apie galimus pokyčius kelia šaltąjį karą. Negąsdinkite, nebauginkite, no intimidation. Pasikalbėkime aktualiais klausimais.
Ir vel triukšmas del eilinioLietuvos politiko vepezavimo, juk turim tokiu vepezu turbut puse iš Lietuvos politiku-vieni "vasiuku" tiltus siulo, kiti valciu garažus po tiltais, ar paskelbti kara pasaulio žydams, dar kiti kviečia putino rusija išnaikinti konservatorius, treti išvis sunaikinti Lietuva ar Ukraina... kol Lietuvoj yra tarp rinkeju proto ligoniu, o ju nemažai, tokiu politiku bus ir vyriausybej ir Seime ir net Europarlamente, tačiau valstybe net piršto nepajudina, kad tokiu veikeju ir ju gerbeju kažkaip sumažint, dabartine net išsigudrino skelbt, kad jie visi"lojalus Lietuvai", tačiau rezulatai to pasiekoje jau senokai verčia kažko imtis, kad paskui nebutu velu.
laikas keist rinkimu įstatymą kad Lietuvos piliečiai, pagal tave ,,proto ligoniai" nerinktų valdžios. Tą galėtų laisvai padaryt masiuliai, raudona grybaitė su garbaravičiais ir visom Kremliaus užslaptintom konservatom, o ypač Šimonytė - ji jau žino kaip akimirksniu surinkti elektroniniu būdu dešimtis tūkstančių parašų. Tai gerai prasisukt tokiu pat būdu su balsavimais, manau jai vieni niekai:D IR VISI SENIEJI IR NAUJIEJI VALDŽIOS NIEKŠAI BŪT PATENKINTI - paskutinis barjeras į visišką korumpulų vagių gerovę būtų įveiktas
laikas keist rinkimu įstatymą kad Lietuvos piliečiai, pagal tave ,,proto ligoniai" nerinktų valdžios. Tą galėtų laisvai padaryt masiuliai, raudona grybaitė su garbaravičiais ir visom Kremliaus užslaptintom konservatom, o ypač Šimonytė - ji jau žino kaip akimirksniu surinkti elektroniniu būdu dešimtis tūkstančių parašų. Tai gerai prasisukt tokiu pat būdu su balsavimais, manau jai vieni niekai:D IR VISI SENIEJI IR NAUJIEJI VALDŽIOS NIEKŠAI BŪT PATENKINTI - paskutinis barjeras į visišką korumpulų vagių gerovę būtų įveiktas
" D. Jasaitis yra teigęs, jog pastačius tiltą į Kuršių neriją sumažėtų tarša Smiltynės perkėloje, nebūtų trikdoma žuvų migracija. " Čia geras. Jasaiti, o kokiu būdu perkėla trukdo žuvų migracijai ? Gal tuomet reikia uždrausti laivybą uoste, jeigu keltai trukdo žuvų migracijai, tai laivai tuo labiau turi trukdyti. Vat pastovūs gilinimo darbai ir molų rekonstrukcijos gal ir trukdo.
niekas niekada į Kuršių neriją, nei jokio tilto, nei jokio tunelio nestatys. Visas šitas triukšmas apie tiltą yra ne kas kita, kaip šito veikėjo sukurta dūmų uždanga, siekiant nukreipti dėmesį ir paslėpti kitą didelę aferą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)