Už vizitą į banką – penki eurai Pereiti į pagrindinį turinį

Už vizitą į banką – penki eurai

2025-03-18 14:20

Klaipėdietė pensininkė pasipiktino SEB banko požiūriu į klientus. Per radiją nugirdusi, kad kurį laiką neveiks mokėjimo kortelės ir bankomatai, pati klientė tokio perspėjimo iš savo banko nesulaukė.

Už vizitą į banką – penki eurai
Už vizitą į banką – penki eurai / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Informacija – tik feisbukui?

„Važiavau maršrutiniu autobusiuku, kai per radiją nugirdau, kad kažkokiu metu neveiks bankomatai ir mokėjimo kortelės. Grįžusi namo pamaniau, kad sulauksiu žinutės ar perspėjimo. Tačiau telefone nebuvo jokio perspėjimo, elektroninių laiškų iš banko taip pat negavau“, – stebėjosi moteris, informacijos apie SEB banko pranešimą ieškojusi „Klaipėdos“ dienraščio redakcijoje.

Paaiškėjo, kad SEB bankas tokią žinią kažkodėl platino tik feisbuko paskyroje. Pranešimų spaudai bankas taip pat nesiuntė.

„O ką daryti tiems, kurie feisbuku nesinaudoja? Juk tokių yra labai daug“, – pastebėjo pensininkė.

Bankas feisbuke pasidalino perspėjimu, kad kovo 15-osios naktį numatyti planiniai informacinių sistemų darbai.

Buvo pranešta, kad tąnakt, nuo 4 val. 20 min. iki 4 val. 30 min., nebus galima atsiskaityti SEB banko mokėjimo kortelėmis tiek internetu, tiek fizinėse parduotuvėse, neveiks ir SEB bankomatai.

„Važiuodama nugirdau tik dalį informacijos. Kada ir kiek laiko neveiks kortelės, nelabai supratau. Man kyla klausimas, ką galvoja bankininkai, tokius svarbius pranešimus skelbdami tik feisbuke?“ – pyko moteris.

Klaipėdietė neseniai keitė SEB banko kortelę ir liko priblokšta paslaugos įkainiu – už tai, kad pati ateitų į banko skyrių pasiimti savo kortelės, bankas paprašė penkių eurų mokesčio.

Klaipėdietė keitė SEB banko kortelę ir liko priblokšta paslaugos įkainiu – už tai, kad pati ateitų į banko skyrių pasiimti savo kortelės, bankas paprašė penkių eurų.

„Turbūt nori, kad tik pas juos niekas neitų, todėl tokią kainą nusistatė. Kas man galėtų atsakyti, kodėl bankas nusprendė apmokestinti penkiais eurais vizitą į banko patalpas? Sunku suvokti“, – piktinosi klaipėdietė.

Darbai tetruko trumpai

SEB banko Komunikacijos skyriaus vadovė Ieva Kulvinskaitė tiesiai neatsakė dienraščiui į klausimą, kodėl bankas informaciją apie kortelių ir bankomatų darbo trikdžius platina tik feisbuke.

„Atkreipiame dėmesį, kad mokėjimo kortelės neveiks labai trumpai (iki 10 minučių) ir būtent naktį, naktį neveiks ir interneto bankas bei mobilioji programėlė. 8 val. ryto paslaugos jau bus teikiamos kaip įprastai. Reguliarius planinius IT sistemų atnaujinimus atliekame būtent nakties laikotarpiu, kai klientai minėtomis paslaugomis nesinaudoja arba tik labai retas iš jų naudojasi tokiu metu“, – į užklausą tą pačią dieną atsakė I. Kulvinskaitė.

Pensininkei – per brangu

O kodėl bankas nustatė penkių eurų mokestį už privataus kliento banko kortelės atsiėmimą banko skyriuje? I. Kulvinskaitė paaiškino – bankas taip skatina klientus naudotis nuotolinėmis priemonėmis.

„Kortelę klientams galime atsiųsti paštu į namus, darbovietę ar kitą vietą Lietuvoje arba užsienyje – ten, kur klientai būna dažniausiai, kur jiems patogiausia. Siuntimas paprastuoju paštu Lietuvoje – 2 eurai, registruotu paštu – 4 eurai, į pasirinktą paštomatą – 2,8 euro. Paštu naujas mokėjimo korteles gauna 75 proc. mūsų klientų, o atnaujintas korteles nuotoliniais kanalais gauna 90 proc. klientų“, – aiškio banko atstovė.

„Tai žinoma, kad 90 proc., nes į banką eiti yra brangu“, – į šį banko atsakymą replikavo klaipėdietė pensininkė.

„Nustatydami paslaugų kainodarą, siekiame skatinti klientus naudotis nuotolinėmis priemonėmis, savitarnos paslaugomis ar savitarnos alternatyvomis. Siekiame, kad banko skyriuje mūsų konsultantai skirtų laiką ne techninėms operacijoms, pavyzdžiui, kortelių išdavimui, o toms paslaugoms, kurios sukuria didesnę pridėtinę vertę klientams, pavyzdžiui, finansų konsultacijoms būsto paskolų, lizingo, investavimo, kaupimo ateičiai ir kitų asmeninių ir įmonių finansų valdymo klausimais. Tokių paslaugų poreikis stipriai auga, pasikeitus klientų elgsenai ir poreikiui gauti finansų paslaugas skaitmeniniu ar nuotoliniu būdu bei alternatyviais savitarnos kanalais“, – aiškino I. Kulvinskaitė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Bankinė okupacija

Šioje bankų priklausomybės( Svetimų Lietuvos bankų) okupacijoje, senyvi, technologijomis nesidaudojantys žmonės lieka už borto...
8
0
Ne dabar

Ar suprantat delko taip daro, kad kitos imones uzdirptu, neliktų be darbo, nes vistiek reikia mokėti, nors galietu nemokamai siusti i namus ar ten kur zmogui reikia, vsi kurie supranta bent kažkiek tobulėjima pasaulio, tai galietu rinktis uzsenio bankus, o ne vietinius ir iškarto pasikeistu požiūris ir sumažintų ikainius ir t.t
3
-2
Full zero

Kada baigsis tos nesąmonės su registracija prieš ateinant į banką? Negalit iškart priimti-užsidarykit.
37
-2
Visi komentarai (13)