V. Grubliauskas apie incidentą Dangės krantinėje: tai paskutinis akordas šioje laivo epopėjoje | kl.lt

V. GRUBLIAUSKAS APIE INCIDENTĄ DANGĖS KRANTINĖJE: TAI PASKUTINIS AKORDAS ŠIOJE LAIVO EPOPĖJOJE

Dėl trečią kartą Dangės krantinėje skendusio laivo „Ole Willassen“ penktadienį vėl rinkosi Klaipėdos  bei įstaigų vadovai.

Dar pernai rudenį dukart prie krantinės skendęs laivas ketvirtadienį vėl pradėjo grimzti.

Penktadienį pasitarti dėl nuskendusio laivo „Ole Willassen“ susirinko Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas ir jo pavaduotojas Arūnas Barbšys, uosto kapitonas Vladas Motiejūnas, įmonės „Klaipėdos laivų remontas“ atstovai, biudžetinės įstaigos „Klaipėdos paplūdimiai“ vadovas Olegas Mariničius.

„Visi sutarėme, kad tai paskutinis akordas šioje laivo epopėjoje. Klausimas vienas: ar atkūrus jo galimybę plaukti, plukdyti jį į doką, o po to – į Norvegiją. Tai siūlė daryti ir laivo savininko atstovai. Bet prieš tokią kelionę privalu įsitikinti, kad jis yra absoliučiai patikimas ir saugus. Todėl laukia netrumpas darbas. Apie laivo sugrąžinimą į buvusią vietą nebėra kalbos“, – tikino V.Grubliauskas.

Sutarėme, kad tai paskutinis akordas šioje laivo epopėjoje.

Paaiškėjo, kad į laivo triumą vanduo pradėjo lietis pro ištrūkusį laivo aušinimo sistemos vamzdį. Jo kamštis vėliau buvo rastas plūduriuojantis boninėmis užtvaromis atitvertoje upės dalyje. Nežinia, kodėl kamštis ištrūko. Semiamas vandens laivas labai greitai sėdo į dugną.

Tikimasi, kad, kai galės normaliai plūduriuoti, prie krantinės jo turėtų nebelikti.

Akivaizdu, kad „Ole Willassen“ turės apžiūrėti specialistai ir įvertinti, ar jį galima vilkti iš Dangės.

Krantinės koncesininkai – įmonė „Klaipėdos laivų remontas“ – įsitikinusi, kad sutarties su laivo savininko atstovais dėl jo švartavimo Dangės krantinėje nebepratęs.

Miesto meras nusiteikęs laikytis tvirtos pozicijos, todėl tikėtina, kad netrukus laivas jau nebeturės teisinės galimybės likti prisišvartavęs.

„Kaip suprantu, laivų remonto įmonės vadovams irgi trūko kantrybė. Mes labai kategoriškai išsakėme savo poziciją. Taip negali būti. Jie jau galėtų teikti dokumentus rekordui registruoti. Tegu pabando panašaus rekordo siekti Norvegijoje. Laivybos saugos administracijos specialistai turi vertinti, kada ir kur tas laivas gali judėti. Mes savo poziciją išsakėme – baikite tuos žaidimus ir plukdykite jį kur norite, bet iš Klaipėdos uosto“, – neslėpė kategoriškos nuomonės Klaipėdos meras.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

T

Juokdariai, stovės jis tiek kiek reiks.

>Jo

man irgi atrodo, kad toks susitvarkymas būtų pats reikalingiausias. Bet argi liberalizuoti konservatoriai gali išduoti savo dievus - pinigą ir privačią nuosavybę? Taigi šventa šventa..O tokio įstatymo labai reikia. Ne tik va tokių skenduolių problemos likvidavimui, bet ir griūvančio bei neprižiūrimo NT. Netinkamos, kenksmingos ūkiniės veiklos įmonių ir teritorijų. Kiek gali miesto tvarkos skyrius metų metais rinkt komisijas ir nuolat važiuot statyt aktus apie apleistų objektų ,,tinkamą užkonservavimą"?

štai jums, paskutinis akordas:

tirlim-pirlim tri-tri-triiiiiy
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS