Viešojo transporto maršrutų vingiai – iki rudens? Pereiti į pagrindinį turinį

Viešojo transporto maršrutų vingiai – iki rudens?

2025-07-02 10:03

Po remonto galiausiai atvėrus eismą Biržos tiltu, viešojo transporto maršrutai ir toliau lieka vingiuoti. Iš šiaurinės miesto dalies į pietinę važiuojantys autobusai kaip ir iki tol kursuos aplinkkeliu per Pilies tiltą. O iš pietinės dalies į šiaurinę važiuos ne pro Muzikinį teatrą į Herkaus Manto gatvę, bet, kirtę Biržos tiltą, darys vingį Danės, J. Karoso ir Liepų gatvėmis. Tokia tvarka liks, kol išminuos Atgimimo aikštę.

Kliūtys: dėl Atgimimo aikštės išminavimo darbų autobusų maršrutai miesto centre kurį laiką vingiuos Danės, J. Karoso ir Liepų gatvėmis. J. Karoso gatvė

Ženklų dar nepastebėjo

Autobusai nuo liepos 1 d. Biržos tiltu važiuoja pagal naują patvirtintą eismo schemą dėl vykdomų paruošiamųjų aikštės išminavimo darbų.

Iš šiaurinės dalies į pietinę, kaip ir remonto metu, viešasis transportas juda aplinkkeliu – Naujojo Sodo gatve, paskui per Pilies tiltą, suka į Galinio Pylimo gatvę, iš jos – į Taikos prospektą.

Iš pietinės miesto dalies autobusai važiuoja per Tiltų gatvę ir Biržos tiltą, o prieš Muzikinį teatrą suka į Danės gatvę, paskui pro J. Karoso ir Liepų gatves – į Herkaus Manto gatvę.

Šis vingis nėra labai didelis, tačiau bent jau pirmąją šitų permainų dieną nepatogumų kilo dėl J. Karoso gatvės šalikelėje gyventojų paliktų automobilių.

Žmonės, manau, sąmoningi, tad viskas bus gerai.

Naujai atsiradę ženklai liudija, kad vienoje šios gatvės pusėje mašinų statyti negalima.

„Pradeda mūsų kontrolieriai dirbti, tai netrukus tų mašinų ten turėtų nelikti. Atsirado laikini jų stovėjimą draudžiantys ženklai, žmonės, manau, sąmoningi, tad viskas bus gerai“, – teigė viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ vadovas Gintaras Neniškis.

Aplinkkeliai kainuoja milijonus

Viešojo transporto aplinkkeliai, pradžioje dėl Biržos tilto remonto, paskui dėl Atgimimo aikštės paruošiamųjų išminavimo darbų, miestui kainuos, nes padidėja transporto sąnaudos, autobusai važiuoja ilgesnį atstumą, reikia daugiau degalų.

Dar viena problema, kad važiuojant ilgesnį maršrutą, autobuso reisų būna mažiau, taigi ir keleivių pervežama mažiau, dėl to irgi patiriama nuostolių.

Anksčiau buvo paskaičiuota, kad jei miesto autobusai aplinkkeliu važiuotų visus metus, papildomai jų reisams finansuoti reikėtų 2 mln. eurų.

Skaičiuoja papildomas išlaidas

G. Neniškio teigimu, kol kas nėra tiksliai paskaičiuota, kokios papildomos išlaidos susidarė per tas kelias Biržos tilto remonto savaites.

„Manyčiau, suma nebus labai didelė, nes dabar viešasis transportas dirba pagal vasaros tvarkaraščius, autobusai važiuoja gerokai rečiau. Kol kas nesinori spekuliuoti skaičiais. Dar reikia laiko paskaičiuoti, kiek išaugo mūsų sąnaudos, tada galėsime tiksliau įvardyti sumas“, – pabrėžė G. Neniškis.

Papildomos išlaidos dėl autobusų važiavimo aplinkkeliais guls ant savivaldybės pečių.

Preliminariais duomenimis, Atgimimo aikštėje išminavimo darbus tikimasi pabaigti per vasarą, tačiau realiai esą sunku prognozuoti, kaip tie darbai seksis ir kiek jie truks.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra