O norima sumažinti radarų kiekį. Juk juos diegia ne dėl tų, kurie tvarkingai važiuoja. Pažeidei taisykles mokėk baudą - kodėl tai vadina pasipinigavimu? Gal tada ir taisyklių nereikia - visi važiuoja kai gali ir moka! Ir eismo kamerų reikia keliuose, tyrėjams bus mažiau darbo.
Nereikia stumti ant furistu - jie yra spaudziami darbo ir poilsio rezimo, todel isnauduoja kiekviena minute kad speti nuvaziuoti i paskirties taska. Sprendziant is nuotraukos - avarija ivyko dar gerokai iki posukio i Nemirseta - tame ruoze yra irengtas vidutinio greicio matuoklis. Del jo kai kurie "ypatingai gabus" lengvikiu vairuotojai vaziuoja daug leciau uz tame ruoze leistina greiti ir tampa kliutimi sunkiasvoriams. Kita galima priezastis - staigus lengvikes vairuotojo manevras pries sunkvezimi, kai stabdo / keicia juosta / sukasi staiga, paskutiniu momentu. Net vaziuojant saugiu atstumu nuo priesais esancio automobilio furos vairuotojui kartais neimanoma isvengti susidurimo. O sitoje vietoje is abieju pusiu - grioviai. Tad lieka tik kalti i kita masina kad likti ant kelio be rimtesniu pasekmiu.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)