Kodėl daugelis vadovaujasi taisykle:"Jei negalima, bet niekas nemato, tai galima." Gal dėl to, kad iš mažens kalama į galvą, kad visi, kas taip daro yra kieti? Nu, nu.
Sis šviesoforas dirba normaliai, eismas yra atviras kada dega pagrindinio šviesoforo žalia, galima sukti tiek i kaire, tiek i dešinę iš Kauno g. i Šilutės pl., Mašinu didelis srautas i dešinę niekad nesusidaro, dažna kieta šoferi tiesiog erzina kad gatve tuščia, nėra net rodyklės i dešine ir taip toliau o jis turi sustoti sukant i dešine. Kaip liaudyje sakoma – debitams nėra taisyklių. O kas liečia šioje sankryžoje posūki i kaire iš Šilutės pl. i Kauno g. tai tikrai šviesoforas sugeba praleisti tik 3, maksimum 4 masinas, o jei tipo kieta BMV vairuotoja stovi prie sankryžos tai per žalia pravažiuoja ne daugiau kaip 2 masinos. Ši šviesoforą būtina koreguoti ilgesnio laiko veikimui.
Ten išvis neturėtų būti posūkio į kairę. Sukantys pastoviai netelpa į savo trumpą juostą, stoja juostoje, skirtoje važiuoti tiesiai, ir trukdo eismą. Tuo tarpu, už penkių šimtų metrų yra sankryža su Tilžės gatve, kur galima ramiai apsisukti, ir pasiekti Kauno gatvę greičiau, negu laukiant savo eilės prie trumpai degančio šviesoforo.
is paties atsakymo matosi kad nesvetimas yra vairavimas taip vadinamas, chuliganas gatvėje. Kodėl būtinai turi prie sankryžos būti 3 juostoje ir rodyti piršto ženklus norintiems patekti i 4 įvažiuojamąją juosta is gatves ? kai yra 1 ir 2 kuriomis galima pratęsti judėjimą pirmyn be problemų, bet AS važiuoju 3 juosta nes noriu lenkti 1 ir 2 juostos luzerius, as kietas!!!!
Sutinku, kad mieste sviesoforai debiliski. Tai kodel transporto skyriaus biurokratai negali ju patikrinti ne is kabineto o is gatves? Juk atlyginima miestas jiems moka uz kokybiska darba ir atsakomybe...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)