Kai paskaitai komentarus, kad reikia greitį mažinti arba ženklą greitkelio pastatyti tai juokingi esat:D koks skirtumas ar greitkelis ar autostrada - greitis panašus. Vaikščioti tokioje vietoje tai tu pats rizikuoji savo gyvybę ir kitų psichiką. Suprantama, kad žmonėms reikia pereiti i kita pusę, bet jei norit pas Šv. Petrą tai prašom ;)
Žinot, aš ten gyvenu nuo gimimo. Ir bėdos pėsčiųjų prasidėjo tada, kai pastatė tą magistralę, kaip sakote. Mūsų stotelė į Klaipėdą stovėjo prie senojo Žemaičių kelio. Ir niekas mūsų, pėsčiųjų, neklausė, kaip mes pateksime! (Aš asmeniškai nevairuoju) Buvo kreiptasi į merus, į seniūnus, bet šis klausimas tiesiog užšaldytas. Ir tik kai užmuša žmogų, iš naujo kyla problema.
Arba virš autostrados , kažkur tai mėtosi , jeigu nepridavė į metalo laužą ,metalinis pėsčiūjų tiltas kuris buvo Klaipėdoje virš geležinkelio Kretingos g . Vis pigiau negu požeminė perėja .
Autostrada turi būti atitverta nuo laukiniu , ir naminių gyvūnu , o žmoniems turi būti perėjos . O važiuojant lik Kauno ties Jonušu km laukuose stirnos ganosi , ne vienas esat jas nutrenkes .
Dauguma nesilaiko greičio , spaudžia iki dugno . Užtektu perkelti ženklą ,greitelis baigiasi , prieš Dauparų viaduką . Pažiūrėkim , prieš Vilniu ar Kauna labai daug atkarpų su greičio ribojimais .
Gal tik man vienam pasitaiko tamsiu paros metu tamsiai apsirengę žmonės ir dviratininkai be jokių atšvaitų, einantys ar važiuojantys kaip jiems reikia, eidami per perėją net nepasukantys galvos pasižiūrėti ar yra kokie artėjantys automobiliai ?
Teko kaip tik tuo metu pravažiuoti, vaizdelis kraupus, dar nebuvo atvykusios skubiosios pagalbos. Žmogaus kūno dalys ištaškytos, ant vidurinės eismo juostos gulėjo palaikai, truputį pridengti plėvele. Automobilių spūstys judėjo aplenkiant kūno dalį iš abiejų eismo juostų.
Žmogus gal buvo pavargęs, gal išgėręs, ar kitokios priežastys. Bet kaltas tikrai ne jis nors ėjo ir draudžiamojoje zonoje.
Autobusų stotelė pastatyta kitoje magistralės pusėje, vaikai, žmonės išlipę kerta autostradą link gyvenvietės. Pastatyta įmonė, žmonės eina į darbą iš darbo, vėl kertama magistralė.
Kalta tik valstybė, savivaldybė, bei ne ką mažiau įmonė. Kur pereiga per magistralę!
kaip tai žmogus nekaltas? O kas kaltas? Automagistralėje pėstiesiems vaikščioti draudžiama. Tai vadinasi žmogus sąmoningai žino ir rizikuoja. O kas liečia patekimo į darbą, tai čia jau darbdavio ir darbuotojo reikalas. Kodėl į gamyklas sugeba darbdaviai surinkti žmones autobusais ir parvežti po darbo atgal, o čia nesugeba. Ar nėra tiek darbuotojų, kad reiktų vežti, nes dėl kelių tikrai autobuso nenuomos. Tada belieka pačio žmogaus problemos. Bet taip ir yra visur. Patys darbuotojai pasirūpina atvykimu į darbą. Ką manau Via Lietuva tai pastatys tvorą, kaip ir visur kitur kur įvyksta panašios žūtys.
Nepilnaproti, autostrada tam ir yra autostrada, kad joje nėra jokių kliūčių transporto judėjimui. Pėstiesiems ir dviratininkams autostradoje būti draudžiama.
Ot asiliškas požiūris "nekaltas, nors ir pažeidinėjo taisykles"...
Norėjai pasirodyti protingu , o gavosi kaip ir dauguma , svarbu parašyti . Pasiskaityk kaip turi būt sutvarkyta autostrada saugumo požiuriu , va tada rašyk .
visu pirma toje atkarpoje reikia mazinti greiti max. 80 km nes visi lekia kaip ralyje kas pirmas atsitrenks i miesto vartus.......o Vlantana galetu pagalvoti apie tuneli , kitos iseities nera...
Greitis ten geras. Galvoji kad 70km/h nukaltam zmogui butu kaskaip kitaip baigesi? Gaila zmogaus bet iskitos puses pats kaltas kad ejo ten kur jo isvis neturejo but. Kas del tunelio vlantanai abejojiu ar jis reikalingas. Patys klykiat tarsa, iskelt imones is miesto, o kai jos uz miesto vel verkiat, kad susisiekimo nera ir t.t.
Daznai budavo prie zalio slenio,pastate tvora gal ir cia reiketu nes pozemines pereju nedaro o zmonem reikia peret musu valdziai neaktalu,uzuojaita,bet valdzoa galetu tunelius padaryt ar tilta prstirsisms kaipprie vievio
Vlantana pasistatė savo kontorą vidury laukų, vlantana prisisamdė pigių darbininkų iš trečiojo pasaulio, kad nereikėtų mokėti atlyginimų vietiniams, o dabar valstybė už mūsų pinigus turi sudaryti jiems komfortiškas sąlygas?
Reikalas tas, kad vairuotojai iš trečių šalių gyvena kitoje autostrados pusėje, Dauparų gyvenvietė, per autostrada bėga į Vlantana į darbą, dažnai tą matau, nes kas rytą važiuoju į darbą, čia visada sumažinu greitį.
darbą
Žmogaus likučiai guli, žarnos išvirtę,galva lauke,liemenė užmesta…policijai reiktu tokiems atvejams turėt spec.maišų… imkit pavyzdį iš užsienio kolegų. Juk mato ir vaikai mašinose sėdintys🥲
Mieste baisu per gatve perbegti, o cia autostradoje. Kazkodel rezultatas yra toks, koks ir labiausiai tiketinas, bet deje pakeisti nebeiseis... Sugadino sau gyvenima ir dar kitam.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)