Nesuprantu aktoriu! Drasus kai streikuot reikia, nors tas ju streikas labai nekonkretus ir be konkreciu iskeltu tiklsu. Kai atvykelis rezisierius sumusa ju trupes nari, visi tyli. Sugeba pranesti tik tiek kad spektaklis atsaukiamas. Ar jus suprantat kad spektaklis ne esme. Pries zmogu panaudotas smurtas??? Ir nieko? Ivykio auka noredama toliau nebekelti sumaisties savo darbovieteje, nesikreipia i tolesnes instancijas. Kodel viesai aktoriai nekekelia problemos, negina saviskio, viesai nediskutuoja kaip spresti problema kuri yra cia ir dabar, ir laaaabai konkreti. Kur jus aktoriai, kodel dabar tylit ir nei vieno viesumoj nematyti?
Nemanau, kad be priežasties, kažkas tikrai buvo motyvu duoti pastabą iš dešinės, iš kairės ir dar koja. Manau, kad kartais neprošal būtent tokias priemones panaudoti šiandieniniams mamyčių numylėtiniams. Būtumėt matę kokių priemonių imdavosi a.a. režisierius J. Miltinis savo Panevėžio teatro vergams, tiesa, daugiau psichologinių, už galvos imtumėtės. Vardan kilnaus tikslo- kokybiškos premjeros, ne prošal pamokyti mamyčiukus, tik tai daryti reikia blaiviems ir pasakant tikslą.
Klp dramos teatras griūva ir tai jau vyksta ne vienerius metus. Gaila kai kurių aktorių, jog turi tokiomis sąlygomis dirbti. Jau vakar šalia teatro esančioje kavinėje lankytojai žinojo, kad teatre muštynės. Policija. Išgėrę teatro darbuotojai visus įvykius išnešė iš savo darbovietės patys ir dalinasi su visuomene. Siaubas, kas ten vyksta, o vakarykštis įvykis, tik maža dalis to, ką išgirdome…
O tai kad kazkoks sargas su anksciau dirbusia darbuotoja ten ale pravarde žibutė, naktimis kai jam budavo pamainos dzigi dzigi darydavo irgi nesamones????. Baikit. Tokios istorijos is tuscios vietos neatsiranda ar be pagarindo.
As irgi dirbu cia. Tikrai pripazystu, kad nera pas mus gerai. Kol cia nedirbau, o tik lankiausi, viskas faina ir gražu buvo. Bet kai pradejau dirbt, oh boze boze, as pakeiciau nuomone visiskai. Blogiausia kad niekas nesikeicia i gera. Tas ivykis man zenklas kad laikas det pareiskima ant stalo ir kuo greiciau.
As irgi dirbu cia. Tikrai pripazystu, kad nera pas mus gerai. Kol cia nedirbau, o tik lankiausi, viskas faina ir gražu buvo. Bet kai pradejau dirbt, oh boze boze, as pakeiciau nuomone visiskai. Blogiausia kad niekas nesikeicia i gera. Tas ivykis man zenklas kad laikas det pareiskima ant stalo ir kuo greiciau.
Teko ne per seniausiai lankytis spektaklyje,truksta zodziu apibudinti, nesamoniu kratinys, po pirmos dalies begome neatsisukdami ir ilgam.....sviesios atminties teatro Didziunai kape apsiverstu.
Ar Povilo Gaidžio tetre buvo galima įsivaizduoti tokią kultūrą? Pateikite aiškią situaciją žiūrovams, o nesubrendėlių, apsirūkiusių, vartojančių- Klaipėdos Dramos teatre tikrai nereikia. Ypač režisierių...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)