Kiek dar Kaune uždarys gatvių? | kl.lt

KIEK DAR KAUNE UŽDARYS GATVIŲ?

Uždarius Kauno pilies žiedą, atrodė, kad Kauno transporto sistemą ištiks kolapsas. Tačiau lyg ir prisitaikėme prie spūsčių, susimodeliavome maršrutus, kaip jas apvažiuoti. Žinoma, padėjo ir tai, kad prasideda atostogų metas, kas tik gali traukia prie jūros ir ežerų, o miesto gatvės tuštėja.

Tačiau šią savaitę paaiškėjo, kad žiedas tebuvo įvairių remontų pradžia. Kažkas nusprendė dar labiau patampyti kauniečių, ir ne tik vairuotojų, nervus: "Kauno energija" užsimojo Kovo 11-osios gatvėje, kur įsikūręs pagrindinis Kauno vakcinavimo centras, pakeisti vamzdynus. Ir tai padaryta prasidėjus masinei vakcinacijai, kai į šį centrą kasdien traukia tūkstančiai kauniečių. Dabar daugelis jų patirs įvairiausių nepatogumų, norėdami nusigauti pasiskiepyti.

Ir štai čia jau kyla įtarimų, kad savivaldybės valdininkų galvose – ne kas planuojant darbus. Nesuvokiama, kad iki šiol neatidaryta P.Kalpoko gatvė, kuri sutrumpintų vairuotojams kelią, kai uždarytas Kauno pilies žiedas. Pikti liežuviai mala, kad P.Kalpoko gatvės remontas užstrigo, nes "Kauno vandenys" "pamiršo" laiku paskelbti konkursą vamzdynui pakeisti.

"Kaunas tvarkosi" – puikus šūkis ir darbai turi tęstis, tačiau ne bet kaip.

Tai ne vienintelis pavyzdys. Planuojant miesto gatvių remontą, spragų apstu. Nemaža dalis neseniai suremontuotų gatvių vėl rausiamos ir tvarkomi požeminiai tinklai. Kitose, pavyzdžiui V.Putvinskio gatvėje, jau atsirado įdubų, tad artimiausiu metu ir čia prireiks kelininkų.

Ne vienam vairuotojui kliūva atliktų darbų kokybė. Tie patys elementarūs vadinamieji šuliniai į asfaltą tinkamai neįleisti, tad ir dardi neseniai suremontuota gatve, lyg būtų gūdus sovietmetis.

Jau nekalbu apie pačią darbų kultūrą, kai pėstiesiems nepaliekama normaliai įrengto praėjimo takelio. Žmonės kaip kaime priversti pėdinti per purvą, o juk nesunku pakloti specialius guminius takelius.

Pasižvalgę po pagrindines remontuojamas gatves, statomą tiltą, stadioną ir kt., bene visur pamatysite užrašą "Autokausta". Atrodo, lyg konkurentų nebūtų. Ši bendrovė tarsi uzurpavusi visą Kauną ir į miestiečių pastabas jai nusišvilpti.

Akivaizdu, kad Kaunas pastaraisiais metais neatpažįstamai pasikeitė. Jau pamiršome, ką reiškia duobėtos pagrindinės transporto arterijos. Pritariu ir tam, kad remontai ir statybos  negali sustoti, tačiau viską reikia daryti pasitelkiant strateginį planavimą, jog kauniečiai patirtų maksimaliai mažai nepatogumų. Deja, dabar susidaro įspūdis, kad skubama kuo greičiau ir kuo daugiau užsakymų atiduoti vienai bendrovei.

"Kaunas tvarkosi" – puikus šūkis ir darbai turi tęstis, tačiau ne bet kaip. Ir galbūt pasitelkiant daugiau bendrovių. Konkurencija visada gerai. Tuomet ir dėl darbų kokybės, ir dėl terminų galima pakovoti.

Rašyti komentarą
Komentarai (7)

Kaunas uzdarys gatviu -tiek kiek reikes

labanauskai ,kad nesivalkiotu LGBT-istai su isdralintais raukais savo paraduose po Kauna - ...

Kaunietis

Geriau patylėtų - pats nieko nenuveikęs paisto nesąmones

Juozas

Pamirškime mašinas -visiems gyvenimas taps šviesesnis, net ir dabartiniams vairuotojams
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS