LAKD ieško rangovo Krunos tilto rekonstrukcijai automagistralėje tarp Vilniaus ir Kauno | kl.lt

LAKD IEŠKO RANGOVO KRUNOS TILTO REKONSTRUKCIJAI AUTOMAGISTRALĖJE TARP VILNIAUS IR KAUNO

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) imasi strateginės reikšmės Krunos tilto rekonstrukcijos – sausio antroje pusėje paskelbtas darbų viešojo pirkimo konkursas, rekonstrukciją pradėti tikimasi pavasarį.

Pagal LAKD sausio 24 dieną paskelbtą tarptautinio pirkimo konkursą, ieškomas rangovas tilto per Kruną rekonstrukcijai ir laikino tilto statybai automagistralės Vilnius–Kaunas 87 kilometre.

Rekonstrukcijos pasiūlymus rangovai gali teikti iki vasario 27 dienos.

„Kai pradėjau dirbti, Krunos tilto remonto darbai buvo numatyti 2027–2028 metams. Deja, Lietuvos tiltų būklė blogesnė nei aš pats ir Lietuvos automobilių kelių direkcija tikėjosi. Tai yra strateginis, kariniam mobilumui svarbus tiltas ir šiemet darbai prasidės“, – BNS šią savaitę sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Kaip nurodoma pirkimo specialiosiose sąlygose, visus darbus numatoma atlikti penkiais etapais.

Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis.

 

Pirma bus statomi du laikini tiltai ir laikini privažiavimo keliai, toliau rekonstruojama esamo Krunos tilto kairė pusė, išardomas vienas laikinas tiltas, rekonstruojama Krunos tilto dešinė pusė bei išardomas antras laikinas tiltas.

Pasak LAKD, „skaidyti pirkimo objektą į mažesnes dalis yra netikslinga dėl darbų atlikimo technologijos ypatumų“, tai taip pat išbrangintų bendrą projekto vertę, dėl to organizuojamas vienas rangos darbų pirkimas.

Statyti laikiną jungtį nuspręsta atlikus ir eismo srautų modeliavimą, įvertinus strateginę automagistralės reikšmę.

LAKD archyvo nuotr.

„Pastačius laikiną tiltą ir vykstant esamo tilto rekonstrukcijos darbams, keliaujantiesiems automagistralės atkarpa Vilnius–Kaunas nereiks važiuoti apylankomis, taip bus taupomas ir kelionės laikas, ir degalų sąnaudos“, – LAKD pranešime cituojamas įstaigos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Pasak Kelių direkcijos, rekonstrukcijos metu eismą iš Vilniaus Kauno kryptimi planuojama kreipti laikinu tiltu, o eismą iš Kauno Vilniaus kryptimi – rekonstruojamo tilto viena puse. Kita tilto pusė būtų rekonstruojama.

Laikino tilto per Kruną statybos techninį darbo projektą už beveik 89 tūkst. eurų parengė UAB „SRP Projektas“.

Tiltas per Krunos upę yra vienoje intensyviausių magistralės Vilnius-Kaunas vietų. LAKD duomenimis, per parą čia vidutiniškai pravažiuoja virš 30 tūkst. transporto priemonių.

GALERIJA

  • LAKD ieško rangovo Krunos tilto rekonstrukcijai automagistralėje tarp Vilniaus ir Kauno
  • LAKD ieško rangovo Krunos tilto rekonstrukcijai automagistralėje tarp Vilniaus ir Kauno
LAKD archyvo nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (5)

alis...

tai statykit ne laikinus papildomus tiltus, o jau nuolatinius tiltus... o po to jau remontuokit esamus tiltus... juk tai strateginiai tiltai, ir papildomi tiltai pagerins eismo galimybes... ir uždrauskit, galų-gale, pilti druską ant tiltų... tiltus reikia prižiūrėti mechaniškai juos nuvalant ir pilant ant jų skaldelę... aptarnavimas kiek brandesnis, bet užtat tiltai stovės žymiai ilgiau ir patikimiau...

ALGIRDAS.

SAMDYKIT ''BALTCAP'' bus garantuotas atkatas . .

skaitytojas

Visiskas briedas su tais tiltu remontais ,, tai ka tik remontavo ? ir kameras sutupde y stulpus ,ir vel remontas ...cia kazkas nedagavo grynuju y kisene , ne kitaip ...cia vaziuoji normaliu greiciu ir pyst tau reik kirst pes stabdzius , nes kazkokie debilai taip nusprende 70 greitis gerai ,, o gal uztektu 80 greicio nes cia jau senokai tas Bajorkiemis nevykdo veiklos ,,o gal isvis nuo Bajorkiemio leisti 100 km/h iki Sausiines misko ...????ir atvirksciai nuo Sausines misko iki Bajorkiemio ...???
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS