-
„Varle.lt“ kviečia nemokamai naudotis prekybos platforma sunkumų patyrusius verslus 2
Šia galimybe gali naudotis tiek smulkus, tiek vidutinis verslas, tiek internetinės parduotuvės, tiek dar planuojantys jas kurti. Galimybės visiems, kas patiria sunkumų realizuodami prekes dėl uždarytų parduotuvių ar tiesiog nori padidinti apyvartas.
Prekybos vietą suteikia per dieną
„Suteikiame galimybę bet kokiam verslui per dieną – pačiu greičiausiu ir efektyviausiu būdu – išspręsti savo problemas – pradėti prekiauti mūsų prekybos centre internete. Įmonėms nereikia gaišti laiko ir investuoti į elektroninės parduotuvės kūrimą, vardo ir žinomumo didinimą, klientų srautų pritraukimą. Viską mes turime: esame kaip „Akropolis“ internete. Šiomis galimybėmis nemokamai dalinamės su visais verslais, kas neturi kur realizuoti prekių, kam reikia pagalbos ar nori padidinti pardavimus“, – sako „Varle.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
Tie verslai, kurie jau turi savo e. parduotuvę, labai lengvai gali perkelti visą informaciją į „Varle.lt“ ir turės dar vieną papildomą vietą prekybai su didžiuliu pirkėjų srautu. Jei programos sutampa, duomenų perkėlimas įmonei nieko nekainuoja. Jei reikia adaptuoti, imamas simbolinis mokestis – nuo 50 iki 200 eurų. Šiuo metu labai svarbu, kad pirkėjų pinigai už prekes keliauja iš karto be jokių užlaikymų tiesiai pardavėjui – toms įmonėms. „Varle.lt“ gauna tik procentus už pardavimus. Įmonės niekuo nerizikuoja: jei nieko neparduos – nieko ir nemokės.
„Labai daug privalumų turėti savo parduotuvę mūsų prekybos centre internete. Bet kokiam smulkiam verslui užtruktų daug laiko ir reikėtų daug investicijų, kol taptų žinomas, generuotų dideles apyvartas ir klientų srautą. Prisijungę prie mūsų platformos, pradėsite iškart žvejoti ten, kur daug žuvų“, – tikina verslininkas M. Butauskas.
Seka sėkmingu „Amazon“ pavyzdžiu
Prekybos centras internete nėra naujiena pasaulyje. Tokias pačias galimybes verslams suteikia elektroninės prekybos milžinės, kaip „Amazon“ ar „Ebay“. Didžiausias apyvartas joms generuoja būtent kitų verslų prekės. Galimybė prekiauti „Varle.lt“ platformoje susilaukė didžiulio ažiotažo ir verslininkų susidomėjimo ypač prasidėjus karantinui. Kasdien sudaroma apie 10 naujų sutarčių. Karantinas paskatino net didelius ir žinomus klientus jungtis prie „Varle.lt“.
Visi verslai, kurie neturėjo e. prekybos, dabar suprato jos būtinybę. Lietuvoje galimybe prekiauti „Varle.lt“ prekybos centre internete jau pasinaudojo apie 80 įmonių, tarp kurių knygynų tinklas „Vaga“, „Magrės baldai“, „Lono čiužiniai“, sėklų ir trąšų pardavėjai „Baltic Agro“ ir kitos įmonės. Prognozuojama, kad prekybos centras internete artimiausiu metu sulauks apie 500 naujų prekybininkų: nuo maisto produktų, gėrimų, vaistų – iki sodo, apšvietimo prekių ir baldininkų.
Galima prekiauti nors ir 2 savaites
Iki šio karantino daug įmonių net nežinojo tokios galimybės, kad gali prekiauti „Varle.lt“platformoje, nesirūpino, kaip praplėsti verslo galimybes internetu.
Kiti verslininkai, atsidarę mažas e. parduotuves guodėsi, kad jos nepritraukia pirkėjų srautų, o jiems trūksta lėšų investuoti į žinomumą ir reklamą. „Mes sprendžiame visas šias verslo problemas. Daug įmonių galime padėti ne tik išgyventi karantiną ir dabartinę krizę, bet ir suklestėti. Krizės metu laimi pirmieji. Viena įmonė turėjo medicininių kaukių, dezinfekcinio skysčio, pirštinių ir pradėjo jomis prekiauti pas mus. Super greitai pradėjo prekybą tinkamu laiku. Šiandien ši įmonė yra numeris vienas. Galima elektroninę parduotuvę pas mus atsidaryti nors ir 2 savaitėms, kol yra poreikis“, – pasakoja M. Butauskas.
Prognozuojama, kad prekybos centras internete artimiausiu metu sulauks apie 500 naujų prekybininkų: nuo maisto produktų, gėrimų, vaistų – iki sodo, apšvietimo prekių ir baldininkų. Galima prekiauti nors ir 2 savaites Iki šio karantino daug įmonių net nežinojo tokios galimybės, kad gali prekiauti „Varle.lt“ platformoje, nesirūpino, kaip praplėsti verslo galimybes internetu.
Kiti verslininkai, atsidarę mažas e. parduotuves guodėsi, kad jos nepritraukia pirkėjų srautų, o jiems trūksta lėšų investuoti į žinomumą ir reklamą. „Mes sprendžiame visas šias verslo problemas. Daug įmonių galime padėti ne tik išgyventi karantiną ir dabartinę krizę, bet ir suklestėti. Krizės metu laimi pirmieji. Viena įmonė turėjo medicininių kaukių, dezinfekcinio skysčio, pirštinių ir pradėjo jomis prekiauti pas mus. Super greitai pradėjo prekybą tinkamu laiku. Šiandien ši įmonė yra numeris vienas. Galima elektroninę parduotuvę pas mus atsidaryti nors ir 2 savaitėms, kol yra poreikis“, – pasakoja M. Butauskas.
-
Ką daryti, kad pirkėjai rinktųsi jūsų elektroninę parduotuvę?
„Produkto kaina ar puslapio žinomumas yra ne vieninteliai kriterijai, atvedantys pirkėją į el. parduotuvę. Tačiau neužtenka vien sulaukti kliento el. parduotuvėje – jį būtina ir išlaikyti. Tą padeda padaryti ir puslapio patikimumas, suteikiama papildoma vertė“, – sako „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.
Patogus pristatymas. „DPD Lietuva“ apklausos duomenimis, vartotojus iš Lietuvos paskatintų pirkti el. parduotuvėje, jei ši suteiktų galimybę rinktis iš kelių pristatymo variantų (tai rūpėjo 90 proc. apklaustųjų), jei būtų įmanoma prekes gauti tą pačią dieną (88 proc.) arba kitą dieną (87 proc.). 82 proc. apklaustųjų taip pat atrodė naudinga gauti informaciją realiuoju laiku apie prekės buvimo vietą ir turėti galimybę pakeisti pristatymo laiką.
Reklama ir matomumas. Tam, kad vartotojai pirktų jūsų el. parduotuvėje, pirmiausia reikia, kad apie ją būtų girdėję. El. puslapio žinomumui gali pasitarnauti reklama „Google Adwords“, radijuje ar televizijoje, reklaminiai skydeliai naujienų puslapiuose, taip pat – optimizacija paieškos sistemoms (SEO).
Socialiniai tinklai ir garsenybės. Taip pat nepamirškite el. parduotuvėje įdiegti funkcijos, leidžiančios jūsų parduotuvę ar konkrečias prekes „pamėgti“ ir jomis pasidalinti socialiniuose tinkluose. Juose taip pat galite užsakyti ir el. parduotuvės reklamą. Svarų žodį apie tai, kaip lengva apsipirkti jūsų el. parduotuvėje ar kokia didelė prekių įvairovė čia pasitinka, socialiniuose tinkluose gali tarti ir visuomenės nuomonės formuotojai.
Dėmesys kokybei ir šiuolaikiškumui. Skirkite dėmesio gaminių kokybei, atsižvelkite į pirkėjų atsiliepimus ir pastabas, atsisakykite nepasiteisinusios produkcijos, reaguokite į vyraujančias tendencijas rinkoje ir atitinkamai koreguokite prekių asortimentą. „Klientai įvertins jūsų pastangas tobulėti ir norą žengti koja kojon su šiandiena. Didelė tikimybė, kad galėdami rasti jūsų el. parduotuvėje svarbiausias naujienas, ne kartą dėl šios priežasties užsuks ir ateityje“, – sako G. Bilevičius.
Slapukų nauda. Išnaudokite el. parduotuvės slapukų teigiamas galimybes. Jūsų puslapyje apsilankęs ir tam tikra preke susidomėjęs, bet jos neįsigijęs klientas reklamą apie šį produktą matys kituose el. puslapiuose. Didelė tikimybė, kad nuolat matydamas šmėžuojančią produkto reklamą vartotojas galiausiai ją įsigis.
Patrauklus ir patogus el. puslapis. Patrauklaus dizaino el. parduotuvė, kurioje paprasta ir patogu ieškoti prekių – vienas tiesiausių kelių į sėkmę. „Siekite, kad jūsų el. parduotuvė atrodytų šiuolaikiškai, o lankytojų akių nevargintų mirgantys reklaminiai skydeliai – tai padės apsipirkimą paversti maloniu procesu. Tam tai pat būtina sklandi prekių paieška, todėl užtikrinkite, kad paieškų sistema veiktų sklandžiai“, – pataria G. Bilevičius.
Patikimumas ir ekspertiškumas. Įrodykite klientui, kad esate patikimi: ne tik operatyviai reaguokite į užklausas, bet ir pateikite el. parduotuvėje, jos „Facebook“ paskyroje ar kitose platformose kontaktus, aiškią informaciją apie save, prekių pristatymą ir grąžinimą. Būkite atviri, kalbėkite apie savo veiklą, formuokite ekspertišką poziciją: galite pasakoti apie darbo procesus, rinkos tendencijas ar naujausius produktus, skelbti naudingus įrašus tinklaraštyje ar vaido įrašus „Youtube“ kanale.