Klaipėdos centro link – nauja nuovaža | kl.lt Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdos centro link – nauja nuovaža

22 2025-04-22 15:15

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
> atšių atšių

O ko tau į Tilžės gatvę nuo Jakų žiedo ? Klaipėdos miesto oro teršti su savo golfu ? Gyvenk, dirbk sau ramiai kaimelyje ir nereikės inkšti dėl to kas svarbu klaipėdiečiams . O Klaipėdą važiuok viešu transportu. Mokytis reikėtų .
1
-2
Atšių atšių

Girulių ponai nespėja į darbą tai jiems atskira juosta link savo darbinių biurokratkėdžių, o va jūs vargo pelės stovėkit Jakų žiede norėdami patekti į Tilžės gatvę ryte, nes ten tikrai nebuvo reikalinga atskira įvaža pagal biurokratus
0
-1
Vargeta,

Jakų žiedas ne Klaipėdos savivaldybei priklauso !!! Atšių atšių ne tiems sakai ...Klaipėdiečiams Jakų žiedas dzin ....:) O tai, kad Klaipėdos miesto valdantieji rūpinasi klaipėdiečiais , pavydėkite :) Ir ne rajono " turtingieji " turi aiškinti kaip ir kur statyti ar remontuoti . Pavydėt tyliai, nevykėli .
1
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

nepadės

Realiai gali ir nepadėti, o tik atsiras autoįvykių daugiau
1
0
Kaip nusibodote

Jums geriausias laikas buvo sovietmetis :) Tegul viskas taip ir lieka :)))
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Neabejingas

O kodėl neišplatinus gatvės kita gatvės puse , tub. dispancerio pusėje , ir miško nereikės daug kirsti .
2
0
Klaiku ...

O namas, kurį reikia nugriauti , stovi miške ?
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

cc

Nelabai tas pastatas ir trukdo. Prailginkit nusukimo juosta nuo juros i H.Mano gatve. O sviesaforas vasara galetu bent 20-40s ilgiau veikti nuo juros ir tu kamsciu nebeliks. Dabar uzsidega zalia pravaziuoja -3-5 auto nuo juros ir jau vel raudona. O saip kur dingo tie ismanus sviesaforai kurie reguoja i auto srauta? Dingo tokie? Pvz vaziuojantys tiesai H.Manto g. nebelieka auto visi nuvaziuoja bet jiems vistiek dega zalia, o nuo juros kamstis iki Melnrages.
7
-1
Trukdo,

nes Projektuojamoje atlankoje, važiuojant nuo P. Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę, planuojama pratęsti ištisinę liniją taip, kad vairuotojai galėtų sankryžoje sukti tik į dešinę, tačiau negalėtų persirikiuoti į kitas eismo juostas, trukdant kitų dalyvių judėjimui.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

cc

Netrukdo. Manau sita sankryza mazausiai problematiskausia Klaipedoje. Nuo 13 h dienos pailginus 30-60s zalia nuo juros problemos nebeliktu. Dabar jei abi juostos pilnos na ir kas kad i desine nusukti laisva, vistiek stovesti. Turi labai ilginti Lideiko g. juosta. o kam leisti pinigus ten kur galima sureguliuoti su sviesaforu. Manau pinigai Klaipedoje kitose vietose labiau reikalingi.
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Taigi

Teisingai, kam tie namai reikalingi, jie tik trukdo autoeismui. O galima ir negriauti, o gatvę nuvesti tiesiai per mišką
8
-2
> taigi , bukas ?

Klaiku ...nuo bukų ....
1
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Ura asfaltui!

Siūlau nugriauti visus miesto pastatus, išskyrus degalines, prekybos centrus ir automobilių plovyklas, bei nugriautų pastatų sąskaita išplatinti gatves ir įrengti dar daugiau parkingo vietų!! Tuomet ponai iš Kalotės bus laimingi ir galės greitai judėti po miestą!! Ir Vaitkus galės su savo tačke greičiau judėti po apylinkes.
6
-2
Ura kvailumu

Stovintys kamščiuose automobiliai , viešasis transportas- GĖRIS Klaipėdos orui :) Kovotojai į gatves su plakatais :)))
1
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

ar tikrai

KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai" patvirtinimo. Nuovaža – nuvažiavimo nuo kelio į šalia esančias teritorijas ar objektus vieta. Patikslinkite įrengs papildomą juostą.
4
0
Skaitom tekstą :) Skaitom :)

Remiantis šiuo projektu, nugriovus Herkaus Manto g. 83 esantį pastatą, ketinama įrengti papildomą atlanką (be šviesoforų) posūkiui į dešinę, važiuojant nuo P. Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę. Projektuojamoje atlankoje, važiuojant nuo P. Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę, planuojama pratęsti ištisinę liniją taip, kad vairuotojai galėtų sankryžoje sukti tik į dešinę, tačiau negalėtų persirikiuoti į kitas eismo juostas, trukdant kitų dalyvių judėjimui.
0
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Skaitom skaitom :)

Skaitom antraštę, Antraštė viena tekstas kitas.
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Pritariu

Labai geras siūlymas .
4
-4
Tautrimas

Reikia tuo pačiu nugriauti ir tą griuveną, kuri stovi priešais Jūros g.1 - juk jis siaubingai trukdo eismui . Ir padidinti nuo 50 , bent iki 60 km/ val. važiuojant nuo Kalotės link ligoninės. Čia nėra jokios logikos nustatant tokį greitį, tik papildomas trukdis eismui.
8
-5
Perkelti

Ten paveldo (istorinis) pastatas yra, siūliau ne kartą per pirmą aukštą įrengti praėjimą pėstiesiems, kaip tiltų gatvėje padaryta arba jį perkelti į kitą vietą šiais laikais tam yra techninės priemonės.
5
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Perkelti

Gemini sako: Perkėlimas kainuotų nuo 80K iki 300K, kokia 30 metrų į šoną
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Vilius

Kadangi pastatas yra paveldas, griauti negali. Taip taip... pradėsit sakyti anoks čia paveldas nes apleistas. Tiesiog pakelti jį ir perstatyti į kitą vietą. Tokia praktika naudojama dešimtmečiais yra. Pastatas nėra sunkus šiaip. Nebus nei 1000tonu.
3
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)