Pokyčiai Lietuvos keliuose – ką turi žinoti vairuotojai? | kl.lt Pereiti į pagrindinį turinį

Pokyčiai Lietuvos keliuose – ką turi žinoti vairuotojai?

6 2025-08-12 05:00 klaipeda.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Romas

Toks pastebėjimas. Teko važiuoti į Norvegiją per Suomiją. Ten greitis siauresniuose keliuose nei mūsų yra 100 km/val. Nors yra vietų kur prie kelio namukai stovi, kelyje elniai vaikšto. Pas mus tokiame kelyje geriausiu atveju 70 km/val. Sakykim, kuos skiriasi kelias nuo Jakų žiedo link Palangos nuo greitkelio į Vilnių ? Atitvarai, dviejų juostų kelias, greitėjimo/lėtėjimo juostos...Bet į Vilnių 130 km/val. o į Palangą 90 km/val.
1
-1
joptararai

skiriasi tuo, kad yra posūkiai iš antros juostos į kairę, pagal standartą tai jau ne greitkelis. Jei pastebėjai- A1 autostradoje keli kilometrai po kKryžkalinio yra atkarpa 110 km/h- tai čia dėl posūkio į kairę, kad koks žioplys lėkdamas 2 juosta suspėtų sustabdyti, nors durnių už vairo pas mus pakanka. Kur tu nulėksiPalangos plentu ar 90 ar 70 ar 110- sutaupai geriausiai 5 min laiko.
5
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Gal

apsisukimo vieta , o ne posūkis į kairę ? Tai skirtingi dalykai.
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Romas

O kurioje vietoje yra posūkis į kairę iš antros juostos atkarpoje iki viaduko į Kretingą ?
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

jis

dėl saugumo pradžioje sutvarkykite duobes keliuose, o tik po to atitvarus įrenginėkite- kas iš tų atitvarų, jei automobilis kaip varlė šokinėja važiuodamas lietuvišku keliu- kalbu apie A1 pirmą juostą ir kitus pagrindinius kelius
11
0
S.S.S.

dar pridurčiau, kad duobes reikia taip pat ne bet kaip remontuoti, o kokybiškai. Kas iš to, kad išasfaltuoja lopą 15 metrų ilgio, bet per jį važiuoji kaip per tarką.
7
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)