-
Kaunas į VGTU reklamas atsakė ir Vilniuje: kviečia čia atvykti ir pasilikti visam gyvenimui 5
Stendai Vilniuje
Vilniuje atsirado plakatai, kuriuose parašyta: „Aplankyk mus 2022-aisiais – norėsi likti visam gyvenimui“. Plakato apačioje linkėjimus nusiuntė „Kaunas 2022“. Taip pat plakate nurodyta, kad kitąmet Kaunas bus Europos kultūros sostine.
Tai rodo, kad Kaunas pasiruošęs užpildyti jaunimo gyvenimą ne tik studijoms, bet ir kita laisvalaikio bei kultūrine veikla. Tokie plakatai sostinėje iškabinti studentų miestelyje, tad tiek esami, tiek būsimi studentai tikrai gali atkreipti dėmesį ir pasinaudoti kvietimu atvykti į Kauną bei susipažinti su šiuo miestu.
Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo...
Internete sklando informacija, jog „Kaunas 2022“ reklamos yra ties įvairiais VILNIAUS TECH universiteto studentų miestelio kampais. Tokia reklama yra tarsi atsakas, kad galima pakviesti į miestą nebandant sumenkinti kito.
Reklamų kovos
Portalas kauno.diena.lt primena, jog savaitės pradžioje ties Kauno technologijos ir Vytauto Didžiojo universitetais atsirado VILNIUS TECH universiteto reklamos. Jos sukėlė didelį visuomenės atgarsį. Nemažai kas tvirtino, jog taip vilioti studentus nėra pats gražiausias būdas.
„Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... Matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“ – feisbuke savaitės pradžioje dėl reklamų įsiuto Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas Ainius Lašas.
Lietuviškai jo siūlomas šūkis skambėtų maždaug taip: „VGTU – mes nieko verti, bet Vilnius – mielas“. Vėliau atsaką davė ir KTU universitetas. Pirmiausia socialiniuose tinkluose pradėjo plisti nuotrauka, kurioje matyti, kad ant plakato „Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ atsirado ranka baltais dažais užrašytas „Taip“. Vėliau KTU išplatino daugiau nuotraukų, kuriose matyti, jog prie visų VGTU stendų pridėtas geltoname fone esantis užrašas „Taip“. Užrašas pasirinktas „Kaunas tvarkosi“ ženklų stiliumi ir iš karto mėlyname reklamų fone patraukė dėmesį.
Vilmanto Raupelio nuotr.
Ilgai laukti nereikėjo ir į reklamas sureagavo Kauno studentai. Įvairių tautybių studentai prie kontraversiškų VGTU reklamų nusifotografavo rankose laikydami baltą popieriaus lapą, kuriame taip pat parašyta „Taip“. Tokiu atsaku studentai pademonstravo, jog pasirinko Kauną ir yra patenkinti.
Socialiniuose tinkluose pasirodė ir VDU studentai ir jų reakcija į reklamas. Jie taip pat įsiamžino su užrašais, tačiau juose nurodoma štai tokia frazė: „Esu ten, kur noriu būti“. Taip studentai užtvirtino savo pasirinkimą ir taip pat nurodė, kad yra patenkinti studijomis Kaune. Siekė atkreipti dėmesį
VDU nuotr.
VILNIUS TECH Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė tikino, kad „reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką“, o plakatuose atsiradusią klaidą pažadėjo ištaisyti.
„Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – bandė aiškinti pašnekovė.
-
Studentų reakcija į VGTU reklamas Kaune: esame ten, kur norime būti 7
Reklamos papildymai
Portalas kauno.diena.lt skelbė apie visuomenę įaudrinusias VGTU, keičiančio pavadinimą į VILNIUS TECH, reklamas. Jose retoriškai klausiama, ar tikrai norima ketverius metus praleisti Kaune, bei ar esi ten, kur nori būti. Reklamos apačioje buvo nurodyta rinktis VGTU. Tačiau antradienį tiesiog plūsta reakcijos, kurių, matyt, Vilniuje įsikūręs universitetas nė neplanavo.
Pirmiausia socialiniuose tinkluose pradėjo plisti nuotrauka, kurioje matyti, kad ant plakato „Ar tikrai nori keturis metus praleisti Kaune?“ atsirado ranka baltais dažais užrašytas „Taip“. Vėliau Kauno technologijos universitetas (KTU) išplatino daugiau nuotraukų, kuriose matyti, jog prie visų VGTU stendų pridėtas geltoname fone esantis užrašas „Taip“. Užrašas pasirinktas „Kaunas tvarkosi“ ženklų stiliumi ir iš karto mėlyname reklamų fone patraukė dėmesį.
KTU nuotr.
Dabar KTU dar papildė galeriją su studentais. Įvairių tautybių studentai prie kontraversiškų VGTU reklamų nusifotografavo rankose laikydami baltą popieriaus lapą, kuriame taip pat parašyta „Taip“. Tokiu atsaku studentai pademonstravo, jog pasirinko Kauną ir yra patenkinti.
KTU nuotr.
Socialiniuose tinkluose pasirodė ir Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) studentai ir jų reakcija į reklamas. Jie taip pat įsiamžino su užrašais, tačiau juose nurodoma štai tokia frazė: „Esu ten, kur noriu būti“. Taip studentai užtvirtino savo pasirinkimą ir taip pat nurodė, kad yra patenkinti studijomis Kaune.
VDU nuotr.
Tiesa, priešingai nei KTU studentai, VDU nusifotografavo ne prie reklaminių stendų, o įvairiose Kauno vietose. Taip ne tik išreikšdami savo poziciją dėl to, jog pasirinko teisingai, bet kartu ir parodydami įvairias bei spalvingas miesto erdves, kuriose tiesiog gera būti.
Sukėlė pasipiktinimą
Portalas kauno.diena.lt skelbė, jog tokiu VILNIUS TECH universiteto bandymu patraukti studentus pasipiktino Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas Ainius Lašas. „Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... Matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“, – taip „Faceboo“ rašė jis.
Esu ten, kur noriu būti.
Lietuviškai jo siūlomas šūkis skambėtų maždaug taip: „VGTU – mes nieko verti, bet Vilnius – mielas“. Komentatoriams užkliuvo ir teksto esmė, ir gramatika. „Keturis metus“ neblogai apibrėžia tokios reklamos lygį“, – pastebėjo Antanas, pasigedęs su žodžiu „metai“ vartotinos daugiskaitinės skaitvardžio formos.
Ir tai ne vieninteliai klausimai, kurie glumina žmones. „Dar ir tokį plakatą VILNIUS TECH yra sumeistravę“, po nuotrauka su plakatu „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį?“ pakomentavo Ramunė. Tik nenurodė, kuriame mieste ši reklama. Dar kitas internautas pastebėjo, kad tokia reklama itin tiktų ant konkurentų universiteto Istorijos fakulteto sienos.
Desperatiškos pastangos
KTU Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Šarūnas Bulota portalui kauno.diena.lt reklaminius VILNIUS TECH tekstus vertino kaip desperatiškas pastangas.
„Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas“, – pirmadienį teigė Š. Bulota.
„Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems. Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“, – konstatavo KTU atstovas. Norėjo patraukti dėmesį
VILNIUS TECH Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė tikino, kad „reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką“, o plakatuose atsiradusią klaidą pažadėjo ištaisyti.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – bandė aiškinti pašnekovė.
-
KTU atsakas VGTU: dabar reklamose nekils jokių interpretacijų 9
„Dar kartą ačiū kolegoms iš Vilniaus už Kauno reklamą. Užrašėm ir atsakymą. Be klaidų“, – prie VGTU reklamų atsiradusius ryškius ženklus komentavo KTU atstovai.
Jų teigimu, ryškiaspalviame fone užrašytą žodį „Taip“ galima rasti prie visų VGTU stendų Kaune.
Aistras sukėlusios VGTU reklamos kabo ties įvairiais mieste esančiais universitetais. Reklamose klausiama: „Ar tikrai nori keturi metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ ir pan. prie reklamos dar buvo prierašas, rinktis VILNIAUS TECH universitetą.
Sukėlė pasipiktinimą
Portalas kauno.diena.lt skelbė, kad tokiu VILNIAUS TECH universiteto bandymu patraukti studentus pasipiktino Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas Ainius Lašas.
„Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... Matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“, – taip „Facebook“ rašė jis.
Lietuviškai jo siūlomas šūkis skambėtų maždaug taip: „VGTU – mes nieko verti, bet Vilnius – mielas“.
VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita!
Komentatoriams užkliuvo ir teksto esmė, ir gramatika. „Keturis metus“ neblogai apibrėžia tokios reklamos lygį“, – pastebėjo Antanas, pasigedęs su žodžiu „metai“ vartotinos daugiskaitinės skaitvardžio formos.
Ir tai ne vieninteliai klausimai, kurie glumina žmones. „Dar ir tokį plakatą VILNIUS TECH yra sumeistravę“, po nuotrauka su plakatu „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį?“ pakomentavo Ramunė. Tik nenurodė, kuriame mieste ši reklama. Dar kitas internautas pastebėjo, kad tokia reklama itin tiktų ant konkurentų universiteto Istorijos fakulteto sienos.
Desperatiškos pastangos
KTU Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Šarūnas Bulota portalui kauno.diena.lt reklaminius VILNIUS TECH tekstus vertino kaip desperatiškas pastangas.
„Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas“, – pirmadienį teigė Š. Bulota.
Vilmanto Raupelio nuotr.
„Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems. Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“, – konstatavo KTU atstovas.
Norėjo patraukti dėmesį
VILNIUS TECH Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė tikino, kad „reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką“, o plakatuose atsiradusią klaidą pažadėjo ištaisyti.
„Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – bandė aiškinti pašnekovė.
-
Ilgai laukti nereikėjo: į provokuojančias VGTU reklamas kauniečiai atsakė „Taip“ 5
Atsakymas be užuolankų
Aistras sukėlusios VGTU reklamos kabo ties įvairiais mieste esančiais universitetais. Reklamose klausiama: „Ar tikrai nori keturi metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai esi ten, kur turi būti?“ ir pan. prie reklamos dar buvo prierašas, rinktis VILNIAUS TECH universitetą.
Nepraėjo nei para ir kauniečiai tarė aiškų žodį.
„Nemažai aistrų sukėlęs klausimas sulaukė trumpo ir aiškaus atsakymo“, – socialiniame tinkle reklamos nuotrauka pasidalijo Kauno savivaldybė.
Reklamoje matyti, kad po minėtu VGTU klausimu atsirado konkretus ir aiškus atsakymas „Taip!“. Matosi, kad atsakymas ant reklamos užrašytas ranka baltais dažais. Internautai juokavo, jog reklamoje kaip tik buvo palikta vietos atsakymui.
„Studentas su balionėliu baltų dažų daro rimtesnį PR nei visas VGTU Rinkodaros padalinys“, – pasijuokė Vilius.
„Geriausia reakcija“, – antrino Rūta.
„Žinot, gera reklama yra ta, apie kurią visi kalba, bet taip, noriu praleisti dar daug metų Kaune“, – pasisakė dar viena kaunietė.
Sukėlė pasipiktinimą
Portalas kauno.diena.lt skelbė, kad tokiu VILNIAUS TECH universiteto bandymu patraukti studentus pasipiktino Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas Ainius Lašas.
„Mano kaimas yra krutesnis už tavo kaimą: VGTU reklamuoja Vilnių Kauno sąskaita! Jo... Matyt daugiau savo pridėtinių verčių nerado. Tai siūlau naują VGTU šūkį: „VGTU – we suck, but Vilnius is lovely!“, – taip „Facebook“ rašė jis.
Lietuviškai jo siūlomas šūkis skambėtų maždaug taip: „VGTU – mes nieko verti, bet Vilnius – mielas“.
Žinot, gera reklama yra ta, apie kurią visi kalba, bet taip, noriu praleisti dar daug metų Kaune.
Komentatoriams užkliuvo ir teksto esmė, ir gramatika. „Keturis metus“ neblogai apibrėžia tokios reklamos lygį“, – pastebėjo Antanas, pasigedęs su žodžiu „metai“ vartotinos daugiskaitinės skaitvardžio formos.
Ir tai ne vieninteliai klausimai, kurie glumina žmones. „Dar ir tokį plakatą VILNIUS TECH yra sumeistravę“, po nuotrauka su plakatu „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį?“ pakomentavo Ramunė. Tik nenurodė, kuriame mieste ši reklama. Dar kitas internautas pastebėjo, kad tokia reklama itin tiktų ant konkurentų universiteto Istorijos fakulteto sienos.
Desperatiškos pastangos
KTU Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Šarūnas Bulota portalui kauno.diena.lt reklaminius VILNIUS TECH tekstus vertino kaip desperatiškas pastangas.
„Džiugu, kad kolegos iš sostinės technikos universiteto mato tokią didelę grėsmę, kad būsimieji studentai renkasi studijas Kaune, o ne Vilniuje, ir imasi tokių desperatiškų veiksmų bandydami paveikti šias tendencijas“, – pirmadienį teigė Š. Bulota.
„Šiuos rinkodarinius veiksmus vertiname kaip KTU ir kitų Kauno aukštųjų mokyklų gero darbo įvertinimą, o sparčiai besivystantis Kaunas tampa vis stipresniu traukos centru stojantiesiems. Tai, matyt, ir gąsdina VGTU, todėl atsakymas į kolegų reklaminiuose stenduose keliamus klausimus yra labai paprastas ir aiškus: „Taip“, – konstatavo KTU atstovas.
Vilmanto Raupelio nuotr.
Norėjo patraukti dėmesį
VILNIUS TECH Viešosios komunikacijos vadovė Ilma Cikanaitė tikino, kad „reklaminė kampanija nėra nukreipta prieš kažką“, o plakatuose atsiradusią klaidą pažadėjo ištaisyti.
„Pradėjome priėmimų reklaminę kampaniją ir jauno žmogaus retoriškai klausiame „Ar esi ten, kur turi būti?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Kaune?“, „Ar tikrai nori ketverius metus praleisti Šiauliuose“?, „Kam studijuoti praeitį, jei gali studijuoti ateitį“ ir t.t. Tai žaismingas ir drąsesnis būdas patraukti jaunosios auditorijos dėmesį, paskatinti juos pamąstyti ir pakviesti studijuoti VILNIUS TECH. Reklaminė kampanija neneigia, ji klausia“, – bandė aiškinti pašnekovė.